بازیگر شمعدونی از دلیل ابروهای تتو اش گفت!
نگار عابدی که این شب‌ها نقش فردی به نام شیرین را در سریال «شمعدونی» بازی می‌کند درباره ویژگی‌های این شخصیت و مابه‌ازای آن در جامعه توضیح داد.

نگار عابدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگویی، درباره شخصیت شیرین در سریال «شمعدونی» اظهار کرد: شیرین از جمله‌های شخصیت‌های تازه به دوران رسیده‌ای است که برای بقیه مشکل ایجاد می‌کند. این خانم قدری حساس است و روی برخی مسائل توجه ویژه‌ای دارد؛ مثل چشم و هم چشمی و تربیت فرزندش. گرچه فرزند او رفتارهای بی ادبانه‌ای می‌کند اما همه این‌ها اصلاح خواهد شد.

وی افزود: مخاطبان ما مردمی هستند که حتی در دورافتاده‌ترین مناطق کشور زندگی می‌کنند، مردمی ساده و دور از حواشی زندگی شهری بنابراین تلاش کردیم صرفا از زاویه طنز به شخصیت شیرین نگاه کنیم و لحظات شادی را برای خانواده‌ها به وجود بیاوریم.

امثال شیرین آدم‌های ذاتا بدی نیستند

این بازیگر یادآور شد: مخاطب در موقعیت‌های طنز پی می‌برد اینگونه آدم‌ها که مصداقشان در «شمعدونی» شخصیت شیرین است، افراد ذاتا بدی نیستند.

عابدی تأکید کرد: حتی در سَبک گریم این شخصیت هم تا جایی که می‌شد، ویژگی‌های اخلاقی و تلاشش برای خاص بودن را به تصویر کشیدیم. افراد مشابه شیرین را در جامعه زیاد می‌بینیم، بانوانی با ابروهای تتو شده که آدم را متعجب می‌کنند. چون ابروی خود آدم و صورت ساده خیلی زیباتر است.

«شمعدونی» رویه تازه به دوران رسیده‌ها را عوض می‌کند

وی در پاسخ به اینکه آیا به ما به ازاهای واقعی شخصیت شیرین با دیدن «شمعدونی» بر نمی‌خورد، گفت: در این یک مورد عیبی ندارد که به آنها بر بخورد چون باعث تغییر رویه‌شان می‌شود.

بازیگر «شمعدونی» درباره دیگر همبازی‌هایش در این سریال اظهار کرد: رویا میرعلمی و حسن معجونی که از دوستان قدیمی من هستند و بارها با هم روی صحنه تئاتر بوده‌ایم. ویدا جوان هم که از بازیگران جوان و سرزنده است. از همکاری با آتنه فقیه نصیری هم بسیار لذت می‌برم.

عابدی در پایان گفت: خانه من تئاتر است اما خدارا شکر هر وقت از خانه‌ام بیرون می‌آیم نیز همکارانم افرادی همدل و همفکر هستند. علاقه‌ای به تفکیک بین تئاتر و تلویزیون هم ندارم و امیدوارم همه با هم بتوانیم کار خوبی ارائه دهیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com