تبریک احسان علیخانی به دکتر ظریف +گزارش برنامه ماه عسل
در بیست و هفتمین روز از برنامه ماه عسل ، احسان علیخانی میزبان افرادی بود که استعدادهای عجیبی داشتند.

واکنش احسان علیخانی به توافقات هسته ای

احسان علیخانی در قسمت بیست و هفتم ماه عسل در ماه مبارک رمضان و در شروع برنامه گفت: بابت استقبالی كه از طرح محسنین كردید، دم همه ی شما گرم، حامیان این طرح از مرز 250 هزارنفر عبور كردند.

احسان علیخانی در رابطه با توافقات هسته ای گفت: محكم و با انرژی به تیم هسته ای تبریك می گوییم، بابت داشتن این تیم حرفه ای به خودمان می بالیم. كسانی  كه چشم دیدن ما را ندارند ،از این توافق به عنوان اشتباه تاریخی بزرگ یاد می كنند باید در این نقطه ی تاریخی از رییس جمهور به خاطر تلاش هایشان و همچنین از مقام معظم رهبری بابت حمایت هایشان تشكر كنیم.

مهمان اول برنامه امیر حسین بود که به همراه پدر و مادرش مهمان برنامه ماه عسل شده بودند. امیرحسین از سن شش سالگی وزنش روز به روز اضافه تر می شود به طوری كه هم اكنون با داشتن یازده سال سن ،  160 كیلو وزن دارد.

علیخانی از پدر امیر حسین در مورد وزن فرزندان دیگرش سوال كرد که مهمان برنامه گفت :پسران دیگرم115 و 120 كیلو هستند . علیخانی در واكنش به این پاسخ رو به دوربین عنوان كرد: وزنشان زیاد نیست، من هم 112كیلو هستم. از شما عذرخواهی می كنم خیلی تلاش كردم لاغر كنم ولی نشد من زمانی كه حرص و جوش می خورم زیاد غذا می خورم، با دوستانم چه سحرها و افطاری های طوفانی را که نگذراندیم.

اسماعیل مهمان بعدی ماه عسل به دلیل داشتن 20 كیلو وزن و110 سانتی متر قد به این برنامه دعوت شده بود. اسماعیل با وجود این محدودیت وزنی صاحب یك رستوران بزرگ بود. عمو علی مهمان دیگر نیز با داشتن 25 كیلو وزن و75 سانتی متر قد در شهر یزد با شغل پیك موتوری امورات زندگی اش را می گذراند.

اما مهمان دیگر برنامه علیرضا محمدی كمال آبادی بود. او دارای حافظه بالایی بود كه تمام استان ها و شهرهای ایران را از حفظ بود که با حضور در برنامه گوشه ای از توانایی هایش را به نمایش گذاشت.

علیخانی عنوان كرد: آرزوی علیرضا این بود كه در این برنامه حضور پیدا كند همین كه ما توانستیم آرزوی او را برآورده كنیم خدارا صد هزار مرتبه شكر می كنیم.

مهمان بعدی فردی بود كه اعضای داخلی بدنش برعكس افراد عادی بود به طور مثال قلبش سمت راست بدنش قرار داشت.

روح الله مهمان دیگر ماه عسل از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود. او می توانست اجسام فوق سنگین را با دندان خود بلند کند. علیخانی از عوامل برنامه خواست وزنه ای  60 كیلویی را داخل صحنه بیاورند سپس روح الله آن وزنه را با دندان بلند كرد و دور تا دور صحنه ماه عسل گرداند.

علیخانی با تعجب بعد از دیدن این صحنه گفت:به قول نقی مگه میشه؟ مگه داریم؟ وقتی روح الله عنوان كرد که آرزو داشته در این برنامه حاضر شود ، علیخانی به حالت طنز ذكر كرد: خداروشكر امشب آرزوی همه برآورده شد.

مجری از امیرحسین 160 كیلویی خواست تا مهمان 20 كیلویی را بلند كند و او هم با دستانش مهمان را بلند كرد.

علیخانی در فواصل برنامه خطاب به مخاطبان ماه عسل گفت: در پس این سال هایی كه افتخار داشتیم روبروی چشمان شما و روایتگر قصه های  مردم باشیم از شما تقاضا دارم تا در پی صحبت ها ،حواشی و تحلیل هایی كه درمورد ما شده، در این نظر سنجی شركت كنید و لطفا از این لحظه نظرهایتان را اعلام كنید اینكه از عملكرد ماه عسل در این سال ها راضی هستید یا خیر؟

نظرهایتان در تصمیم گیری ما بسیار حائز اهمیت است، اینكه بدانیم چه كردیم، نتیجه ی این نظرسنجی را عیدفطر اعلام خواهیم كرد و مثل عادل فردوسی پور از آن نمودارها استفاده می كنیم. احسان علیخانی در پایان بازهم از تیم مذاكره كننده ی هسته ای ایران تشكر كرد.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات