عقد یک عروس و داماد در قسمت آخر ماه عسل!
آخرین قسمت از برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان با اجرای احسان علیخانی در روز عید سعید فطر روی آنتن رفت.

همه اتفاقات قسمت آخر ماه عسل 94

در ابتدای برنامه امیر علی بهادری تیتراژ شروع برنامه را در صحنه "ماه عسل" برای مخاطبان این برنامه اجرا کرد.


امیرعلی بهادری در ماه عسلامیرعلی بهادری در ماه عسل

در این روز تمام مهمانانی كه در طی این سی روز در قاب ماه عسل حضور یافته بودند و مردم علاقمند به حضور مجددشان در عید سعید فطر بودند، درقاب كهكشانی ماه عسل نشستند.

بعد از امیرعلی بهادری ، مهمان بعدی ماه عسل ، عقیل پسر هشت ساله ای بود كه سرپرستی خانواده اش را به عهده داشت. علیخانی به عقیل از حضورش در برنامه و حاشیه های بعد از آن و راه اندازی طرح محسنین گفت و عقیل را قهرمان این برنامه خواند. عقیل پس از حمایت، هم اكنون سر كار نمی رود و قرار شده است تا یك ماه آینده به همراه پدر و مادرش به خانه جدیدشان بروند.

سپس میلاد كی مرام به روی صحنه آمد و در كنار عقیل ماه عسل نشست و دستان او را فشرد. او از عقیل به عنوان پهلوان یاد كرد و به نمایندگی از ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نشان پهلوانی را به او تقدیم كرد.

در بخش سوم برنامه محمد عرب به همراه همسرش و جانباز میرفتاحی مهمان دوباره ی ماه عسل شدند و هر كدام از مهمانان از بازخوردهای  بعد از حضور در برنامه صحبت کردند.


محمد عرب و همسرش در ماه عسلمحمد عرب و همسرش در ماه عسل

جانباز میرفتاحی به احسان علیخانی گفت :باور كردم که برنامه ماه عسل مخاطب میلیونی دارد چون كه مردم در هر جا من را می دیدند تمام حرف هایی كه در برنامه زده بودم را به یاد داشتند.

محمد عرب به ایمیل هایی كه بعد از برنامه به او زده شد، اشاره كرد و افزود:در بین ایمیل های دریافتی فردی بود كه عنوان كرده بود من ٢٥سال نماز و روزه خواندم ولی با خود می گفتم چرا انسان بهتری نمی شوم آن شب بعد از برنامه شما فهمیدم قرآن را از زندگی ام حذف كرده بودم، شما من را با قرآن آشتی دادید.

در بخش بعدی كتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه بود. كتایون ریاحی گفت: خیلی خوشحالم بعد از سال ها، امروز در این روز خجسته به میزبانی شما و برنامه ماه عسل مهمان خانه های عزیزانی هستم كه در این سال ها در خدمتشان نبودم.


کتایون ریاحی در ماه عسلکتایون ریاحی در ماه عسل

حضور او در این برنامه به كودكی باز می گشت كه در همین برنامه شنوا شد ،كتایون ریاحی در بنیاد نیكوكاری كمك به عنوان پشتیبان كودكان ناشنوای نیازمند جراحی كاشت حلزون گوش فعالیت می كند . او از مردم خواست تا در این امر خیر شركت كرده و او رایاری دهند.

احسان علیخانی بابت نگاه متفاوت از او تشكر كرد و در خصوص اینكه تصمیمی برای بازگشت به بازیگری دارد یا نه از او سوال كرد و افزود: آیا به بازیگری بر نمی گردید؟ كتایون ریاحی در پاسخ گفت: ببینم خدا چه می خواهد اگر خدا بخواهد  بله حتما برمی گردم.

اما مهمان بعدی ماه عسل عباس برزگر بود که به همراه استاد مكانیك خود به این برنامه آمده بود . همچنین مهران غفوریان نیز در کنار آنها مهمان احسان علیخانی شد.


مهران غفوریان و عباس برزگر در ماه عسلمهران غفوریان و عباس برزگر در ماه عسل



سپس احسان علیخانی با محمد جواد ظریف به مناسبت توافقات هسته ای تماسی تلفنی برقرار کرد . محمد جواد ظریف ضمن تبریك عید سعید فطر گفت : امیدوارم عبادات شما در این ماه عزیز قبول درگاه حق  قرار گرفته باشد و با قلبی روشن این عید را سپری كنید. سپس علیخانی گفت:شما به عنوان نماینده در این مقطع تاریخی حضور داشتید بابت شادی دل مردم از شما تشكر می كنیم. علیخانی جمله ی معروف ظریف که گفته بود هرگز یك ایرانی را تهدید نكنید را تكرار كرد و ظریف هم در تكمیل این جمله اظهار داشت:هركس این ملت را تهدید كرد نتیجه ای ندیده باید با زبان تكریم با این كشور صحبت كرد.


تماس تلفنی احسان علیخانی با دکتر ظریف در ماه عسلتماس تلفنی احسان علیخانی با دکتر ظریف در ماه عسل



در بخش بعدی بیژن اشكور كیایی معروف به بیژن استرس به همراه محمدرضا علیمردانی بازیگر نقش بائو مهمان برنامه بودند. بیژن از اتفاقات خوب و بازی در سریال پایتخت گفت.

سپس احسان خواجه امیری خواننده تیتراژ پایانی ماه عسل به این برنامه آمد و به گفتگویی کوتاه با احسان علیخانی نشست.


احسان خواجه امیری و احسان علیخانی در ماه عسلاحسان خواجه امیری و احسان علیخانی در ماه عسل

سپس احسان علیخانی اظهار داشت: با اصرارهای زیاد بالاخره موفق شدیم از همسر حامد بخواهیم كه در این برنامه حضور پیدا كند تا همه با هم شاهد مراسم عقدشان در این  روز خجسته باشیم.

در بخش پایانی تمام مهمانان ماه عسل به همراه حامد كه در همین برنامه برای او از دختر مورد علاقه اش خواستگاری كرده بودند حضور یافتند و با تدارك سفره ی عقد مراسم عقد آنها در حضور مهمانان برنامه برگزار شد. و سپس آخرین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال 1394 به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات