پزشکان سریال درحاشیه به اردوگاه رفتند!
مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری این روزها مراحل پایانی ساخت دکور را می‌گذارند و قرار است به‌زودی کلید بخورد.

سری جدید سریال " در حاشیه "

مجموعه «در حاشیه» که پیش از این به نقد عملکرد حوزه بهداشت و درمان می‌پرداخت، در فاز دوم قرار است در زندان تولید شود.

این سریال پس از پخش 27 قسمت، پنجشنبه - سوم اردیبهشت ماه - پخش فاز اول خود را به پایان رساند و داستان این سریال با دستگیری عوامل بیمارستان «در حاشیه» به اتمام رسید و اما «در حاشیه» قرار است در فاز دوم داستانی‌تر باشد، کمدی‌های موقعیت داشته باشد و قصه‌ای را تعریف کند که روایت خود شخصیت‌هایش باشد و فضای نقادانه‌اش به حداقل برسد.

درحال حاضر دو قسمت از مجموعه «در حاشیه» در حال بازبینی توسط نمایندگان قوه قضاییه است و تاکنون هفت قسمت از مجموعه نگارش شده است و نگارش آن همچنان ادامه دارد.

این مجموعه قرار است تولید خود را به‌زودی آغاز کند و تا پیش از ایام محرم 30 قسمت از آن را به پخش برساند.

در حال حاضر قصه این سریال طبق گفته عوامل در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه پزشکانی که در سری اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.

مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان،‌ جواد رضویان،‌ نصرالله رادش و علی اوجی از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فاز جدید سریال «در حاشیه» به عنوان شخصیت‌هایی باشند که در اردوگاه ایفای نقش می‌کنند.

مدیری در آخرین قسمت از سریال «درحاشیه» مطابق رویه‌ای که در اغلب سریال‌های شبکه نمایش خانگی‌اش داشت، برای لحظاتی با مخاطبانش به گفت‌وگو نشست و در جملاتی کوتاه از مخاطبان این سریال تشکر کرده و اظهار کرده بود: آمدم یک تشکر ویژه کنم از تک تک شما مردم عزیزم که پشتیبان این سریال بودید و به خوبی از آن استقبال کردید و این سریال را مورد حمایت‌های دوست‌داشتنی و بزرگ خودتان قرار دادید. این سریال و همه سریال‌های ما همیشه مورد حمایت‌های شما بوده‌؛‌ خصوصا این سریال از همه سریال‌ها بیشتر. از همه شما تشکر می‌کنم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir