بهنوش بختیاری در خندوانه از خاطرات بامزه‎اش گفت!
برنامه خندوانه شب گذشته با حضور کمدین "بهنوش بختیاری" و مهمان اصلی "ناصر ممدوح" برگزار شد.

حضور بهنوش بختیاری به عنوان کمدین در خندوانه

در برنامه شب گذشته خندوانه ، رامبد جوان میزبان مهمانانی بود که معلولیت جسمی و حرکتی داشتند . در همین راستا شادی برنامه دیشب به اهالی آسایشگاه توان‌بخشی فیاض بخش مشهد تقدیم شد.

رامبد جوان در بخشی از برنامه یکی از مهمانانی که دچار معلولیت شدید جسمی بود را همراه با ویلچرش به روی صحنه آورد تا آهنگی را که قصد داشت بخواند را اجرا کند، سعید نیز که از این اتفاق بسیار خوشحال شده بود آهنگ "نامه" مرتضی پاشایی را تا پایان خواند و در انتها مورد تشویق حاضرین قرار گرفت و رامبد جوان که از کار او راضی بود گفت : دمت گرم.


مهمان معلول خندوانهمهمان معلول خندوانه

سپس بخشی کوتاه در خصوص انجمن اوتیسم در ایران پخش شد که در آنجا با شقایق دهقان و لادن طباطبایی (که دختر او مبتلا به این بیماری است) گفتگویی کوتاه انجام دادند.


اما در بخش بعدی بهنوش بختیاری به‌عنوان کمدین برنامه، بعد از مدت‌ها غیبت به روی صحنه خندوانه آمد و چند خاطره از خودش، مشکلی که با رانندگی دارد و مهران مدیری تعریف کرد.


بهنوش بختیاری و رامبد جوانبهنوش بختیاری و رامبد جوان


وی در ابتدا که داشت خاطره برگشتن از مراسمی را که با پدرش رفته بود، می‌گفت، در بین حرف‌هایش به صحبت‌هایی که مدت‌ها پیش در رسانه درباره پدرش گفته بود و بحث‌هایی که در مقطعی از زمان با او داشت اشاره کرد و گفت: من پدرم را خیلی دوست دارم و فارغ از همه بحث‌ها و حرف‌هایی که درگذشته مطرح‌شده بود، مدت‌ها است که رابطه بسیار عاطفی و عمیقی باهم داریم؛ و من اینجا از طریق این دوربین می‌خواهم در خصوص شایعاتی که بعد از آن اتفاق ایجادشده بود، مانند فرار من از خانه و صحبت‌هایی از این‌ دست اعلام کنم که هیچ‌ وقت این اتفاق نیفتاده است و من از خانه فرار نکردم!

او خاطره ای دیگر از رانندگی اش تعریف کرد و گفت که اصلا در رانندگی حرفه ای نیست و همیشه از ماشین های اطراف کلمات ناسزا به سوی او روانه می شود.

او در ادامه به تعریف از مهران مدیری پرداخت و خاطره ای جالب از او را تعریف کرد. او گفت روزی در خیابان جمهوری که خیلی هم شلوغ است مشغول فیلمبرداری بودیم و آقای مدیری از اینکه عده ای بیایند و با ما عکس بگیرند نا راضی بود . چون وسط فیلمبرداری بودیم و این کار را سخت می کرد. ناگهان دو سرباز با یک دوربین در دست به سوی آقای مدیری می آیند. آقای مدیری گله می کند و می گوید دیدید گفتم ! عکس گرفتن ها با ما شروع شد . اما آن دو سرباز بعد از رسیدن به آقای مدیری از او می خواهند که از آن دو یک عکس بگیرد . بهنوش بختیاری این خاطرات را به صورت شیرینی ادا می کرد طوری که تماشاگران مدام می خندیدند و برای او دست می زدند.


بعد از خاطره گویی های بهنوش بختیاری و خداحافظی او رامبد جوان از ناصر ممدوح که یکی از ماندگارترین صداهای ایران را دارد دعوت کرد . در بخشی از گفتگو این صداپیشه بیان کرد: من دو ضعف دارم یکی خیلی خجالتی هستم و دیگری این است که سریع اشکم درمی‌آید!


ناصر ممدوح در خندوانهناصر ممدوح در خندوانه

همچنین ناصر ممدوح حاضر شد که برای شاد کردن مردم به‌صورت رایگان دو روز را صرف آموزش و صحبت در خصوص دوبله برای علاقه‌مندان کند.

 در اخر ناصر ممدوح طی صحبت‌هایش به همسرش که مدتی است دچار بیماری شده و مغزش را جراحی کرده اشاره کرد و خطاب به او با بغض و چشمان اشک ناک گفت: همسرم که واقعا عزیز من است در این سال‌ها خیلی زحمت کشید و این مسئله خیلی من را آزرده کرده است، به همین خاطر برایش از صمیم قلبم آرزوی سلامتی و بهبودی می‌کنم.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات