خمسه با خر به خندوانه آمد, جواد رضویان انصراف داد!
جواد رضویان به خندوانه آم و به سبک خود با هم گروهیش علیرضا خمسه در مسابقه خنداننده برتر شرکت کردند.

اجرای کسل بار دو کمدین در خنداننده برتر

برنامه روز گذشته خندوانه ( سه شنبه 24 شهریور ) با اجرای رامبد جوان آغاز شد . در ابتدا شادی برنامه به دانش آموزان هزاران مدرسه بنیاد برکت امام خمینی(ره) که در مناطق محروم و نواحی جغرافیایی خاص از امسال شروع به درس خواندن کردند، تقدیم شد. در ادامه رامبد جوان اعلام کرد که حامی جدیدی به خندوانه اضافه شده و هرکس که برنامه ی این حامی جدید را بر روی موبایلش نصب دارد نفری 250 هزار تومان دریافت خواهد کرد . و در کمال ناباوری در همانجا به چند نفر از مردم این مبلغ هدیه داده شد!


علیرضا خمسه و جواد رضویانعلیرضا خمسه و جواد رضویان

سپس علیرضا خمسه وارد صحنه شد و گفت : من شما را دوست دارم و موهایم از تشویق‌ های شما سفید شده است. بعد جواد رضویان آمد و بیان کرد: تنها به رسم ادب است که اینجا هستم چون به شدت درگیر دو پروژه تلویزیونی بودم و الان هم از آن جا آمده‌ام. سپس قرعه‌کشی با شیوه جدیدی که توسط خمسه با آوردن چند نام دیگر مثل چاپلین، مهران مدیری، جری لوئیس و کمدین‌ های غایب دیگر که در گوی انداخت، انجام شد و جواد رضویان اجرای اول را به عهده گرفت. بعد از یک رفت و برگشت ، رضویان به روی سن آمد و گفت:  من به اینجا آمدم تا بگویم ارادتمند شما هستم و از بس پررو و خیره‌ ام دست خالی به این برنامه آمده‌ ام. وی در ادامه افزود: اشکال ندارد اگر این بار کمتر خندیدیم بیایید تلنگری به بعضی موارد بزنیم، مثلا بچه‌ هایی که دهه 70 یا 80 به دنیا آمدند، نوع حرمت گذاریشان متفاوت است، به عنوان نمونه ما که کوچک بودیم در بین بازی پرسپولیس و استقلال بلافاصله با فرمان پدر که می‌ گفت برو نان بخر، بلند می‌ شدیم و می‌ رفتیم اما حالا می‌ گوییم دخترم یه لیوان آب برای بابا میاوری؟ و بچه همانطور که سرش در گوشی است، به روی خودش نمی‌ آورد تا اینکه می‌ بازد و تازه آن موقع از آدم شاکی هم می‌شود.

 

جواد رضویان در خصوص مسابقه گفت: این اصلا یک مسابقه نیست‌، یک احترام متقابل به شما است و به همین دلیل می‌ گویم به این برنامه با آن دیدی که رامبد درباره نام مسابقه عنوان کرده نگاه نکنید، چون دید موجود در این اتفاق مراقبه است نه رقابت‌ و از آن جایی که استند‌آپ نوعی نمایش است‌، من استعداد آن را ندارم و این قسمت تنها این نیست که بیایم و یک خاطره تعریف کنم بلکه برنامه‌ ریزی و تمرین می‌خواهد.


عکس کمدین های خندوانهعکس کمدین های خندوانه

 

این کمدین در انتها بیان کرد: هدف ما شاد کردن دل مردم است، و من از تک تک شما خواهش می‌کنم همانطور که شما را دوست داریم‌، شما هم ما را دوست داشته باشید‌، چراکه قطعا این انرژی که از شما به ما می‌ رسد باعث حرکت و انگیزه می‌شود.

پس از رفتن او علیرضا خمسه با لباسی سنتی و دو خر در حالی که شعر می‌ خواند وارد صحنه شد. پس از شعرخوانی ، در ادامه خمسه از راضی کردن الاغش برای آوردنش به خندوانه گفت : در راستای حمایت از محیط زیست و طبیعت که خندوانه همیشه به آن می‌ پردازد، وجود چنین چیزی کم بود، چرا که خر یکی از عناصر طبیعت و عضوی از آن  است.

علیرضا خمسه در آخر از ویژگی‌ های خر گفت: شاید‌ در آینده مجبور شدیم که خر سوار شویم، ولی چه اشکالی دارد؟ شیرخر که معروف است، گوشت آن هم که در رستوران‌ های بین راهی استفاده می‌ شود، علاوه بر آن خر باعث می‌ شود تا کسی بهت حسادت نکند، پس الاغ مشکل گشاست!

سپس خندوانه در یکی از کسل بارترین قسمت های خود با اجرای نه چندان جذاب دو کمدین خود ، به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات