ابراز دلخوری شدید محمدرضا فروتن از خواهرانش در خندوانه!!
شب گذشته ( دوشنبه 13 مهر ) برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان میزبان محمدرضا فروتن ، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود.

محمدرضا فروتن در خندوانه

در ابتدا رامبد جوان شادی این قسمت از خندوانه را به همه کسانی که مهربانند و بلدند مهربانیشان را با دیگران قسمت کنند تقدیم کرد. سپس گروه موسیقی "هوم" وارد صحنه شدند و آهنگ جدیدی را اجرا کردند. 

سپس محمدرضا فروتن وارد صحنه شد و گفت‌: با وجود این که خیلی‌ ها وقتی فهمیدند من به این برنامه دعوت شدم با من تماس گرفتند و گفتند که چه سوال هایی قرار است پرسیده شود ولی من الان سعی می‌ کنم برخلاف توصیه‌ هایی که شده خودم باشم!


عکس رامبد جوان و محمدرضا فروتن

عکس رامبد جوان و محمدرضا فروتن


رامبد جوان از وی خواست تا تماشاگران را با چشم های بسته به فضایی که دوست دارد ببرد .فروتن هم جایی را مثل همین دنیا توصیف کرد که در آن نگاه‌ ها مسئولانه‌ تر هستند و درد هر کسی درد ما نیز محسوب می‌ شود.

محمدرضا فروتن که به همراه خانواده ی یکی از خواهرانش به استدیو آمده بود به درخواست رامبد جوان رو به دوربین خطاب به همه خواهرانش گفت:"همه تون پدر من را درآوردید" و بعد از کمی گلایه این چنینی بیان کرد که خارج از شوخی اگر الان مهر و محبتی در من هست به خاطر تک تک شما‌ها است و من هم دوستتان دارم.


محمدرضا فروتن در خندوانهمحمدرضا فروتن در خندوانه

 

بعد از این دیالوگ خواهرش هم در پاسخ گفت که برادرش (فروتن) را خیلی دوست دارد و دلش می‌خواهد که همیشه کنار او باشد.

رد و بدل شدن این دیالوگ‌ ها باعث شد تا رامبد جوان هم یاد خواهرش بیفتد و بگوید که الان در این وضعیت به محمدرضا فروتن حسادت می‌کند و دلش می‌خواهد که خواهرش الان اینجا باشد. جوان گفت که فقط یک خواهر دارد که نامش پوپک است و در این لحظه هم دلش برایش تنگ شده.


سپس فروتن خاطره ای از زنده یاد خسرو شکیبایی تعریف کرد و گفت: من در فیلم "اتوبوس شب" با آقای شکیبایی همکار بودم و خاطرات فوق‌ العاده‌ای از ایشان دارم. می‌دانستم که خیلی مهربان است ولی در روزهایی که در کنارش بودم لحظه به لحظه‌ اش را با مهر و محبتش عوض می‌ کرد.


محمدرضا فروتن و جناب خانمحمدرضا فروتن و جناب خان

 

فروتن ادامه داد: در آن فیلم یک سالن بزرگ بود که در بزرگی هم داشت. این در مدام به خاطر تردد آدم‌ها باز و بسته می‌شد و صدای بدی داشت. خانم شیرازی گریمور کار، یک بار گفته بود چقدر صدای این در بد است ، یک ماه و نیم بعد یکبار قرار بود دوباره خانم شیرازی به سر صحنه بیاید. دیدم آقای شکیبایی به شدت دنبال روغن می‌گردد و هیچ کس هم نداشت. ازش پرسید روغن برای چه می‌خواهید؟ گفت رضا خانم شیرازی دارد به اینجا می‌آید و صدای این در اذیتش می‌کند باید درستش کنم.

 

در ادامه جناب خان با کت و شلوار به خندوانه آمد و اعلام کرد که سال اول دکترای لبوفروشی است برای همین با این لباس آمده است.

بعد هم جناب خان در قسمت دیگری خواست که رو به دوربین با احلام و خانواده‌ اش برگرفته از حرف فروتن صحبت کند و در همین راستا اینطور گفت:"محلام، شحلام، تحلام و احلام، شما با این رفتاراتون پدر من رو درآوردین همین!"، سپس در همین راستا از محمدرضا فروتن مشاوره خواست و گفت این رفتار پدر احلام از نظر روانی واقعا روانیست،  بعد هم در جواب راهنمایی فروتن گفت: اینها احتمالا مال سال اول هستند و هنوز درستون به این جا که من میگویم نرسیده، برو وقتی رفتی سال بعد میام پیشت! سپس بعد از خداحافظی محمد رضا فروتن ، این قسمت از برنامه نیز به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات