سوتی های مجریان تلویزیون را بگویید و جایزه بگیرید!
در این برنامه بینندگان می توانند اشکالاتی را که در برنامه‌های هفته گذشته مشاهده کردند شامل اشکالات زیرنویس‌ها و تپق‌های مجریان را از طریق پل های ارتباطی برای برنامه ارسال کنند و جایزه دریافت کنند.

برنامه "تا جمعه" با اجرای سعید شیخ زاده

برنامه "تا جمعه" از فردا شب، اول بهمن ماه به روی آنتن می‌رود. این برنامه بعد از باکس فیلم سینمایی با اجرای سعید شیخ‌زاده - بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ - پخش می‌شود.

 

تهیه‌کننده "تا جمعه" گفت: این برنامه که تعاملی و مخاطب محور خواهد بود، مروری دارد بر برنامه‌های جاری شبکه، برنامه‌های هفته‌ای که گذشت و هفته آینده که طی آن تهیه کنندگان و کارگردانان برنامه‌ها به استودیو می‌آیند و درباره پروژه هایی تلویزیونی و موضوع برنامه های هفته آینده شبکه یک صحبت می‌کنند.

 

علی هنرور افزود: حضور در پشت صحنه برنامه‌های در حال پخش و نوستالژی شبکه یک در دهه 60 و 70 از دیگر بخش های برنامه تا جمعه خواهد بود.

 

او ادامه داد: در این برنامه بینندگان می توانند اشکالاتی را که در برنامه‌های هفته گذشته مشاهده کردند شامل اشکالات زیرنویس‌ها و تپق‌های مجریان را از طریق پل های ارتباطی برای برنامه ارسال کنند و جایزه دریافت کنند.

 

این تهیه کننده تصریح کرد: یکی از بخش‌های تا جمعه بررسی نظرات مخاطبان در خصوص برنامه های پخش شده شبکه یک است. اعلام خبرهای تولیدات شبکه، اعلام برنامه های هفته آینده و پخش تصاویر از پشت صحنه برنامه ها اعم از روتین، زنده و سریال ها، از دیگر بخش های تا جمعه خواهد بود.

 

علی هنرور اظهار کرد: این برنامه محصول تامین برنامه شبکه یک است که در مدت زمان یک ساعت و به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

 

او یادآور شد: در این برنامه بینندگان هر سوالی که از هر یک از برنامه های در حال پخش شبکه یک داشته باشند می توانند از طریق پیامک، تلفنی و ایمیل به برنامه منتقل کنند ما هم ضمن پاسخگویی، از عوامل و تهیه کنندگان آن برنامه ها دعوت می کنیم تا با حضور در استودیو، پاسخگوی سوالات مخاطبان باشند.

 

علی هنرور افزود: ما در برنامه "تا جمعه" هر هفته سوال نظرسنجی خواهیم داشت و مسابقه انتخاب برترین‌های شبکه یک را هم پیش‌بینی کردیم به این صورت که از بینندگان می‌خواهیم بهترین مجری، دکور، کارگردان، سریال، بازیگر و ... را انتخاب کنند.

 

تهیه‌کننده "تا جمعه" در پایان گفت: ما در این برنامه حتی از بین علاقه‌مندان به موضوع برنامه سازی که برای ساخت آیتم، طرح و ایده دارند هم دعوت به همکاری خواهیم کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir