اولین گفتگوی محمدرضا حسینیان بعد از انتشار شایعه دستگیری و ارتباط با GEM
محمدرضا حسینیان مجری باسابقه کشورمان که ممنوع التصویر شده است, از علاقه خود برای بازگشت به تلویزیون گفت!

دلیل ممنوع التصویری محمدرضا حسینیان

ظرف روزهای گذشته اخباری درباره بازداشت یک مجری تلویزیون به دلیل ارتباط با شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود و البته بروز برخی نشانه ها طرح شد مبنی بر آن که این مجری محمدرضا حسینیان است اما بازداشت حسینیان خیلی زود تکذیب شد.

حسینیان که مدتی است در رسانه ملی ممنوع التصویر شده است در اولین گفتگوی خود بعد از انتشار شایعه بازداشت از علاقه خود برای بازگشت به رسانه ملی سخن گفته است.

 

از کسانی که مرا ممنوع التصویر کرده اند بپرسید

محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون در خصوص ممنوع التصویری خود در صداوسیما، اظهار داشت: علت‌این تصمیم را دقیقا نمی‌دانم و از تصمیمات آینده سازمان صدواسیما کاملا بی اطلاع هستم.

این مجری سابق رسانه ملی که چندی می شود یک سایت شامل فایلهای ویدیویی در حیطه های مختلف از هنر گرفته تا آشپزی و سلامت را اداره می کند در رابطه با اینکه آیا مدیریت این رسانه بوده که باعث ممنوع التصویری اش شده بیان داشت: شاید چون در این عرصه پیشگام یا جزو اولین‌ها محسوب می شویم، چنین اتفاقی رخ داده در غیر این صورت نکته خاصی به ذهن من در این خصوص نمی‌‍رسد. باید از شخص یا اشخاصی که این تصمیم راگرفته‌اند، علت را جویا شد.

این مجری درباره سیاستگذاری سایتش که در آن پرسش هایی حول محور پوشش و ظاهر فرد مصاحبه شونده مطرح می شود و ربط این ماجرا به ممنوع التصویری اش گفت: در هر رسانه احتمال خطا وجود دارد ما هم از این قاعده مبرا نیستیم. اما حدود ۲۰ سال از عمر فعالیت بنده درصداوسیما می‌گذرد، اگر چنین مسئله‌ای هم رخ داده باید با تعامل و مذاکره اقدام به حل مسئله کرد.

وی ادامه داد: خود تلویزیون هم با وجود بازبینی و ناظر کیفی و مسئول پخش گاهی دچار اشتباه سهوی می شود در چنین مواقعی هم انتظار مذاکره می رود نه اینکه بخواهند کلا نابود و محو شویم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : bornanews.ir