جوایز برندگان لباهنگ خندوانه اهدا شد
دربرنامه شب گذشته خندوانه جوایز برندگان لباهنگ اهدا شد و رامبد جوان از حمایت مردم تشکر کرد.

برندگان مسابقه لباهنگ خندوانه

برنامه شب گذشته خندوانه به اهدای جوایز برندگان اولین دوره مسابقه لباهنگ پرداخت.
در برنامه دیشب رامبد جوان ابتدا از مردم تشکر کرد که در طول مسابقه خندوانه درحدود 8 میلیون رای ثبت کردند و از هنرمندان محبوب خود حمایت کردند سپس به دعوت از شرکت کننده های مسابقه لباهنگ پرداخت که در دورهای قبلی حذف شده بودند.
امیرحسین مدرس، علی لک‌پوریان، علیرضا کمالی، امیرحسین رستمی و میلاد کی‌مرام بازیگرانی بودند که با دعوت رامبد برروی صحنه آمدند و هریک تجربه خود در ارتباط با لباهنگ را بیان کردند.

سپس علی زندوکیلی به عنوان اولین خواننده, بصورت زنده به اجرای یک ترانه شاد محلی پرداخت.
پس از آن, اشکان خطیبی و امیرعلی نبویان که فینالیست های لباهنگ بودند نیز به جمع سایر هنرمندان اضافه شدند و جناب خان نیز با حضورش و خواندن ترانه های شاد درباره هریک از شرکت کنندگان, فضای برنامه را متحول کرد.
میلاد کی مرام نیز در اقدامی جالب پیراهن تیم محبوب اش یعنی ملوان بندر انزلی را به جناب خان هدیه کرد!

سپس سالار عقیلی برروی صحنه آمد و از خاطره تماشا کردن اجرای ارشا اقدسی صحبت کرد که در فرودگاه اجرای خاص و متفاوت ارشا اقدسی را مشاهده کرده است و پس از آن ترانه خوشه چین را برای حاضرین اجرا کرد.

دربخش آخر برنامه رامبد جوان از سالار عقیلی و علی زندوکیلی دعوت کرد تا به او در اهدای جوایز برندگان لباهنگ کمک کنند.
علی زندوکیلی جایزه نفر سوم یعنی اشکان خطیبی را به او اهدا کرد و خطیبی نیز پس از دریافت جایزه نقدی اش آن را به کودکان اوتیسم تقدیم کرد.

نفر دوم لباهنگ ارشا اقدسی بود که به دلیل حضور در پروژه جدیدش خارج از ایران بود و با ارسال یک پیام تصویری از همه تشکر کرد و جایزه او را میلاد کی مرام دریافت کرد.

امیرعلی نبویان نیز نفر اول لباهنگ شد و جایزه خود را از سالار عقیلی دریافت کرد و گفت: نیمی از جایزه نقدی را به زخم زندگی ام می زنم و نیمی دیگر را به مرکز توانبخشی شهرم آمل اهدا می‌کنم.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ