ساخت اولین مجموعه ی تلویزیونی ویژه ی دختران ورزشکار
برای اولین بار  مجموعه ای مستند، با عنوان "امید نو " ویژه ی دختران ورزشکار و مشکلات آنان ساخته شده و هم اکنون در مرحله ی تدوین می باشد. 

مجموعه مستند امید نو

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ نازنین رقیه میرزایی تهیه کننده مجموعه مستند «امید نو» گفت:

این مجموعه انعکاس تلاش دختران ورزشکار ایرانی است که علاوه بر رعایت پوشش کامل و اخلاق اسلامی توانسته‌اند در صحنه رقابتهای جهانی با افتخار ظاهر شده و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و با همت خود و حمایت خانواده موفقیت‌های ورزشی شایان توجهی کسب نموده‌اند.

در این مجموعه موفقیت دختران 12 تا 23 ساله با هدف الگو سازی برای دختران نوجوان ایرانی به تصویر کشیده می شود. شخصیت‌های این مجموعه افرادی هستند که علاوه بر رعایت شأنیت دختر ایرانی با تلاش و پشتکار در رشته های مختلف ورزشی برای کشور ایران افتخارآفرینی کرده اند. ضمن آن که تصویر برداری مجموعه نیز به اتمام رسیده است و این مجموعه هم اکنون در حال تدوین است و بزودی پس طی مراحل لازم جهت پخش به شبکه امید تحویل می شود. 

 

 وی ضمن اشاره به کوتاهی رسانه‌ها در انعکاس موفقیت ورزشکاران دختر تاکید کرد:

 

در قسمت آخر این مجموعه مساله انعکاس ضعیف و نامناسب رسانه ای دختران ورزشکار با حضور پیشکسوت مطبوعات ورزشی، آقای بهمن زمان آبادی به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد. 

 

گفتنی است مجموعه مستند «امید نو» در 26 قسمت 13 دقیقه ای به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان ساخته و بزودی از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:yjc.ir