گسل به پونک رسید!
سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان این روزها در حوالی پونک ضبط و تصویربرداری می شود.

گفت و گو با فلور نظری

فلور نظری بازیگر سریال گسل با اشاره به حضور خود دراین سریال که  به کارگردانی علیرضا بذرافشان که برای شبکه سه آماده می شود، گفت:
من در این سریال نقش لیلا را بازی می کنم که همسر «اعتبار» معاون وزیر است. نقش لیلا بسیار دوست داشتنی است و جای کار زیادی دارد. این سریال لحظاتی دارد که از طنز موقعیت برخوردار است و من تاکنون سریال های بسیاری با این شکل بازی کرده ام چون خودم بیشتر فردی جدی هستم.

بازیگر سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» درباره فضایی که در این سریال فراهم شده است، عنوان کرد:
سریال «گسل» فضای نو و بکری دارد و خود آقای بذرافشان کارگردان سریال از ما بازی های نویی را می خواهد. من ترجیح می دهم خود بینندگان این سریال را ببینند و ما کمتر درباره آن صحبت کنیم اما فیلمنامه و دیالوگ ها بسیار جذاب هستند و خدا را شکر بعد از مدت ها متن، کارگردانی و گروه خوبی در کنار هم جمع شده اند.

نظری درباره بازی های این روزهای خود عنوان کرد:
این روزها در مقابل بیژن امکانیان که نقش همسر من را بازی می کند، حضور دارم و همچنین محافظ و راننده وی نیز در این صحنه ها حضور دارند که سام درخشانی نقش محافظ وی را بازی می کند.

بازیگر سریال «چراغ جادو» در پایان درباره لوکیشن تصویربرداری سریال توضیح داد:
به تازگی چند صحنه خیابانی را تصویربرداری کردیم و اکنون نزدیک پونک تصویربرداری این مجموعه ادامه دارد.

سریال «گسل» که ابتدا با نام «بی نمک» در ۱۴ دی ماه کلید خورد یک کمدی اجتماعی سیاسی به کارگردانی علیرضا بدرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که در ۳۰ قسمت به تولید خواهد رسید. قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش محافظ این شخصیت سیاسی را بازی می کند که داستان حول محور وی می چرخد.

بذرافشان خودش نویسندگی این سریال را بر عهده داشته و فیلمنامه این کار را کامل کرده است.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com