برندگان مسابقه سه ستاره: بخش مجریان زن و برنامه های تخصصی
برنامه «سه ستاره» در شب گذشته، شاهد معرفی برترین برنامه تخصصی تلویزیون و همچنین مجریان برتر زن بود.

فردوسی‌پور اولین جایزه خود را از «سه ستاره» گرفت/ مژده لواسانی بهترین مجری زن شد !

برنامه «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی، شبانگاه شنبه 28 اسفند، برگزیدگانش در بخش برنامه‌های تخصصی و مجریان زن تلویزیون را اعلام کرد.

در بخش برنامه‌های تخصصی، با رای مردم، برنامه «فوتبال 120» رتبه اول، «سمت خدا» رتبه دوم و «ثریا» به عنوان برگزیده سوم انتخاب شدند.

در برنامه شب گذشته، برگزیدگان برنامه‌های تخصصی حضور پیدا کردند که عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده برنامه «فوتبال 120» یکی از آنان بود. پس از حضور فردوسی‌پور در استودیوی «سه ستاره»، احسان علیخانی گفت:
«فردوسی‌پور امسال جایزه‌های زیادی در بخش‌های دیگر دریافت می‌کند.»

در بخش دیگری از این برنامه، مجریان برگزیده زن در سال ۹۵ انتخاب شدند که در این بخش مژده لواسانی با حداکثر آرا در صدر قرار گرفت و بعد از او به ترتیب گیتی خامنه و ژاله صادقیان قرار گرفتند.

مژده لواسانی پس از دریافت تندیس خود گفت:
«این رای به نوعی اعتماد به جوانان است؛ اعتمادی که از طرف مردم شده است و این اعتماد مسئولیت می‌آورد. درواقع من فکر می‌کنم بار مسئولیت من بیشتر شده است.»

گیتی خامنه نیز در این برنامه از مردم تشکر و قدردانی کرد و خطاب به احسان علیخانی و برنامه‌های او از جمله «ماه عسل» عنوان کرد:
«کاری که انجام می‌دهید مثل «ماه عسل» سال ها آرزوی من بوده است؛ اینکه بتوانم روحیه انسان دوستی را ترویج دهم.»

ژاله صادقیان از جمله غایبان این برنامه بود که به دلیل سفر نتوانسته بود حضور داشته باشد.

ویژه برنامه سال نو «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و با اجرای احسان علیخانی با حضور برگزیدگان مردمی این برنامه و همچنین ده‌ها چهره مطرح حوزه سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir