یوییف تیموری: ما باید تلاش دو چندان کنیم تا مخاطب پای تلویزیون بنشیند!
یوسف تیموری این روزها در سریال پنچری در حال همکاری با برزو نیک نژاد است.

گفت و گو با یوسف تیموری

یوسف تیموری که این روز ها مشغول بازی در سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد است، در گفت و گویی خبر از حال خوب این روزهایش داد و افزود:
بازی در نقش حبیب و همکاری با مهران مهام یکی از بهترین اتفاقات این روز های من است. کار با یک تیم خوب و حرفه ای و سریالی که امیدوار هستم در سال جدید مخاطب آن را ببیند و دوست داشته باشد.

بازیگر مجموعه های«آمین»، «خروس»، «دست بالای دست» و… در خصوص سالی که گذشت گفت:
من نگاهی کلی تر دارم و معتقد هستم با وجود رسانه های مختلف و دسترسی مخاطب به آثار مختلف در دنیا اما تلویزیون کماکان مخاطب خود را دارد و مردم در اقصی نقاط ایران به تلویزیون اعتماد دارند و علاقه مند هستند که اوقات فراغت شان را با مجموعه هایی که از رسانه ملی پخش می شود و با فرهنگ خودمان همخوانی دارد، سپری کنند. این یعنی ماهم باید تلاش دو چندان داشته باشیم تا آثاری قوی، پرمحتوا و خوش ساخت را روانه آنتن کنیم تا مخاطب سیما پای تلویزیون بنشیند و آنچه را که نیاز است از تلویزیون داخلی که قطعا تولیداتش با حفظ موازین اخلاقی و اعتقادی ساخته شده است، دنبال کند.  به نظرم تلویزیون روند رو به رشدی داشته است و امیدوار هستم سال آینده با نگاه ویژه مدیران محترم سیما آثار تلویزیون به خصوص در حوزه نمایش چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی در بهترین سطح ممکن باشد. امیدوار هستم فیلمنامه های قوی نوشته شود و فرصت کافی دراختیار کارگردانان قرار بگیرد تا با تمرکز کامل سریال های جذاب ساخته شود. ما نیرو های کارآمد و کاربلد کم نداریم، پس باید به آنها وقت بدهیم و اعتماد کنیم.

بازیگر سریال های «اقاقیا»و «زندگی به شرط خنده» در پایان گفت:
امیدوار هستم سال نو برای همه مردم کشورم مملو از شادی و نشاط و آرامش باشد، به لحاظ کاری هم فرصت بیشتری پیدا کنم تا در سریال های خوبی چون«پنچری» بازی کنم . از خدا می خواهم مردم عزیز کشور سال ۹۶ را به دور از هرگونه بلا و نگرانی سپری کنند و تلویزیون و سینما هم با تولید آثار قوی و با کیفیت بیش از پیش مخاطب خود را جلب کند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir