دلایل غیبت صدا پیشه مارال از خندوانه
هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت عروسکی مارال در «خندوانه» بیان کرد که تلاش چهار شخصیت عروسکی بر این است که شباهتی با جناب خان نداشته باشند.

گفت و گو با هومن حاجی عبداللهی

 هومن حاجی عبداللهی درباره حضورش در برنامه «خندوانه» با صداپیشگی عروسک مارال گفت:
من تا چند روز آینده به خاطر همکاری با «پایتخت ۵» برای مدتی نمی توانم در «خندوانه» شبکه نسیم حضور داشته باشم و طبعا جای این عروسک هم خالیست. البته نحوه حضور عروسک ها به گونه ای خواهد شد که همه آنها با هم دیده نمی شوند و به فراخور حال و اقتضای ماجراهای برنامه یکی یا دو تا از آنها حضور دارند.

این صداپیشه و بازیگر درباره ویژگی ها و جذابیت های این عروسک ها اظهار کرد:
باید به این عروسک ها زمان داد. به هر حال آنها وارد داستان شده اند و کار به جلو می رود. مردم باید اجازه دهند که شخصیت ها شکل بگیرد تا چشم و گوش آنها به عروسک ها عادت کند. ما نیامده ایم تا جناب خان را محو کنیم یا بپوشانیم. جناب خان مشکلی داشت که نتوانست دیگر به برنامه بیاید و رامبد جوان فکر نویی داشت تا اتفاقات جدیدی در برنامه رخ دهد.

این مجری تلویزیون در واکنش به بعضی از شباهت ها درباره سادگی ها و شوخی های عروسک ها در مقایسه با جناب خان اظهار کرد:
ما با تیم اتاق فکر برنامه «خندوانه» ارتباط داریم ولی قطعا نویسنده این شخصیت های عروسکی جدید نویسنده جناب خان نیست و خود ما هم پرهیز داریم که شباهتی با جناب خان پیدا شود چون اتفاقا قیاس های زیادی انجام می گیرد. با این حال ممکن است افراد زیادی را هم در جامعه پیدا کنید که نسبت به بعضی از مسایل دلسوزی ها، قهقهه ها و یا اندوه مشابه داشته باشند. این شباهت ها را نمی توان نادیده گرفت ولی سعی ما بر این است که از آن پرهیز کنیم و به ویژه از تکرار فاصله بگیریم.

این بازیگر در پایان درباره شخصیت عروسکی مارال یادآور شد:
من ویژگی هایی را که از این شخصیت و زیر و بم جزییات آن در نظر داشتم با نویسنده و اتاق فکر و دوستان دیگر در میان گذاشتم و البته همانطور که گفتم تا مدتی تمام انرژی من روی «پایتخت» خواهد بود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com