بوسه و محبت زوج های مهمان در دورهمی + واکنش مردم
محمدرضا هدایتی شامگاه یکشنبه 10 اردیبهشت مهمان برنامه «دورهمی» بود.

محمدرضا هدایتی در دورهمی

شب گذشته در حالی که باید برنامه تلویزیونی «خندوانه» به روی آنتن می‌رفت، به دلیل مشکلات فنی متوقف شد و مهران مدیری با میزبانی از محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون برنامه «دورهمی» را به روی آنتن برد.

مدیری در ابتدای برنامه با بیان تعریفی از مرام و معرفت گفت:
مرام و معرفت روی کاغذ از بهترین‌ رفتارها نامبرده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها در حال ثابت کردن فرضیه معرفت هستند، از پایین آمدن سطح مرام در نسل جدید و مقایسه دو نسل جدید و قدیم گفت.

کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» به مرام و معرفت گرو گذاشتن مهریه اشاره کرد و از زوج‌های حاضر در استودیو به روی صحنه دعوت کرد. دو زوج به روی صحنه آمدند. یکی از آن ها اشاره کرد که هنگامی که خسته و عصبانی از سر کار باز می گردد, و حال خوشی ندارد, ممکن است رفتار نا درستی با همسرش داشته باشد و همسرش در مقابل او صبوری می کند, به کنارش می آید و دستی به سر و رویش می کشد, که به محض گفتن این جمله بیشتر جمعیت سالن در حالی که می خندیدند او را تشویق کردند. و این مرد در ادامه دست همسرش را بوسید.

در ادامه برنامه محمدرضا هدایتی مهمان برنامه دورهمی به روی صحنه آمد.

محمدرضا هدایتی در ابتدای برنامه درباره نحوه علاقه‌مندی‌اش به بازیگری گفت:
«کلاس چهارم دبستان بودم که در سینما فیلم «سناتور» اکران می‌شد و من با پسر خاله‌ام به سینما رفتم. از آن زمان عاشق این رشته شدم، احساس می‌کردم با این هنر می‌توانم به همه آرزوهایم برسم.»

مدیری از او پرسید: متولد چه ماهی هستی؟

و هدایتی در جواب گفت: اردیبهشت و به خصایص اردیبهشت ماهی‌ها اشاره کرد و از حسادت خود در پشت صحنه‌های فیلم‌های مدیری بیان کرد.

و در ادامه گفت:
جادوی سینما مرا گرفت و وقتی روی صحنه تئاتر بودم، خودم را سلطان می‌دیدم و در شرایط نامناسب زاهدان، هنر برایم زیبایی داشت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» در خصوص علاقه خود به موسیقی و اعجاب و زیبایی این رشته گفت.

بازیگر مجموعه نمایش خانگی قهوه تلخ با اشاره به نقش‌هایی که بازی کرده است، عنوان کرد:
مردم هرکس را همانطور که در کارهای شما بودند، دوست دارند و من و هادی کاظمی و جواد عزتی با همان تیپ سازی موفق هستیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی از نقش‌هایی بوده که از بازی در آن پشیمان شده‌ام، گفت:
اگر در نقش‌هایی بازی کردم و دوست نداشتم و سخیف بود، پول نداشتم.

هدایتی از تجربه شیرین صداپیشگی عروسک پسرعمه در کلاه قرمزی و همکاری خود با ایرج طهماسب و حمید جبلی گفت. و آرزو کرد که کاش قسمت هایی که تولید شده اند به پخش برسند و خود را بی اطلاع از دلیل عدم پخش کلاه قرمزی در نوروز نشان داد.

هدایتی در پایان ضمن اجرای قطعه موسیقی دیگر به فوت ناگهانی «عارف لرستانی» اشاره کرد و مدیری از جای خالی این هنرمند ایرانی گفت. هدایتی در نهایت، از طرف مردم استان سیستان و بلوچستان یک نمونه از جام سفالی شهر سوخته را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ