الفاظ ناشایستی که بهروز افخمی به خبرنگاران منتقد نسبت داد!
برنامه شهر فرنگ روز گذشته با موضوع بررسی کارنامه برنامه هفت از شبکه شش به روی آنتن رفت.

حمله دوباره بهروز افخمی به خبرنگاران منتقد برنامه هفت

در این برنامه در ابتدا به بررسی آمار تماشاگران سینمای قبل و بعد از برنامه هفت پرداخته شد و بهروز افخمی هم طبق روالش همچنان آمار و ارقام خود را ارائه کرد. اما در ادامه بحث ریزش مخاطبین تلویزیون مطرح شد. که بهروز افخمی مجددا حمله تند خود را به خبرنگاران شروع کرد. و گفت:
عده ای کم سواد, سبک مغز و کم هوش و پر رو به دروغ سعی در درست کردن جوی داشتند تا نشان دهند که تلویزیون مخاطبین خود را از دست داده است و مردم دیگر راغب به این رسانه نیستند و منبع اصلی شان اینترنت است شده است. در حالیکه این پز روشنفکری می باشد و ابدا این گونه نبوده و همچنان این فضای مجازی ست که روز به روز رونقش را دارد از دست می دهد و مردم دوباره به سوی تلویزیون باز خواهند گشت. خبرنگاران دروغ افت مخاطب تلویزیون را آنقدر تکرار کرده اند تا خودشان هم باورشان شده است و فقط قصدشان فریب مردم است.

در ادامه مجری برنامه از بهروز افخمی پرسید که: از صفر تا بیست به برنامه هفت چه نمره ای می دهید؟

کارگردان شوکران به جای نمره دهی اظهار کرد که خودش را از اصلی ترین پایه گذاران تلویزیون در دوران بعد از انقلاب می داند و در تعیین چهار چوب های تلویزیون نقش اساسی داشته است.

 مجری دوباره سوالش را مطرح کرد و او در پاسخ گفت:
کوچک جنگلی موفق ترین برنامه من در تلویزیون بوده است و و کم مخاطب ترین کاری که در تلویزیون ساخته ام عملیات 125 بوده است . برنامه هفت چیزی ما بین این دو می باشد.

مجری برنامه شهر فرنگ سپس در ادامه پرسید که به نظر شما مجری برنامه هفت چه کسی باشد بهتر است؟

افخمی در پاسخ گفت:
یک مجری جسور که سوالات جنجالی وهیجان برانگیز را بپرسد چرا که زمان برنامه طولانی ست و باید فضایی ایجاد شود تا مخاطب از تماشای آن خسته نشود.

مجری برنامه نظر افخمی را درباره همایون اسعدیان و کمال تبریزی پرسید:

و افخمی در پاسخ گفت:
هر دو از دوستانم هستند ولی مدتی ست که تغییر کرده اند! همایون اسعدیان فردی ست که در گذشته روحیه شاد و شوخ طبعی داشت, اما اکنون هم فضای فیلم هایش تلخ و جدی ست و هم خودش تحت تاثیر فیلم هایش به آدمی عبوس تبدیل شده است. کمال تبریزی هم آنقدر خشک و بد اخلاق شده است که دیگر کمدی هایش هم بی مزه شده اند.

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ