آهنگی که سال هاست بهزاد خداویسی را به گریه وامی دارد...
رامبد جوان شب گذشته میزبان بهزاد خداویسی بازیگر تئاتر و دوران طلایی تلویزیون شد.

بهزاد خداویسی در خندوانه

مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» در ادامه پس از پخش گزارش و نمایش، میزبان بهزاد خداویسی بازیگر تئاتر و تلویزیون شد و از او خواست تا با تعریف داستانی برای بینندگان تصویرسازی کند. بهزاد خداویسی هم شعری از سهراب سپهری را دکلمه کرد, و پس از پایان دکلمه اش به انتقاد از یکی از تماشاگران که چشم هایش را باز نگه داشته بود پرداخت.

خداویسی از فعالیت‌های اخیر خود و نبودش در عرصه بازیگری گفت:
چند سالی را سفر بودم. در حال حاضر چند فیلم‌نامه نوشتم و خارج از ایران که بودم فیلم ساختم و کار جدیدم به جشنواره مجارستان رسیده است.

وی در ادامه از خانواده چهار نفری اش گفت. او یک دختر دندانپزشک و یک پسر که دانشجوی سال چهارم دندانپزشکی ست دارد. خداویسی در ادامه به تمجید از تسلط فرزندانش بر زبان فرانسه پرداخت و در ادامه چند واژه که از زبان فرانسه وارد زبان فارسی شده اند را برای رامبد جوان نام برد و اظهار داشت که حدود 700 واژه از زبان فرانسوی در زبان فارسی مورد استفاده قرار می گیرد.

خداویسی با بیان اینکه در محله گرگان و خیابان سلمان فارسی تهران متولد شده‌ام از خانه پدری خود گفت.

وی پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، با تمرین قطعه موسیقی، آهنگ «منتظرت بودم» را اجرا کرد و از بازی خود در سریال «سرنخ» و همکاری با آقای پوراحمد گفت. او در ادامه گفت: همیشه با خواندن و یادآوری قطعه "منتظرت بودم" اشک از چشمانش جاری می شود!

خداویسی در پایان گفتگوی خود قول داد تا بیرون از برنامه «خندوانه» در یکی از ایستگاه‌های مترو به مردم کتاب هدیه کند و یکی از شعرهای خود را خواند.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ