تذکر منکراتی احسان علیخانی به زوج مهمان برنامه اش!
احسان علیخانی در برنامه ماه عسل امشب با پرداختن به موضوع طلاق همه تلاش خود را به کار گرفت تا یک زن و شوهر را که از یکدیگر جدا شده بودند به زندگی بازگرداند.

احسان علیخانی: شما محرم نیستید! فاصله بگیر تا برای من دردسر درست نکنی!

مهمان برنامه ماه عسل در این قسمت زن و مرد جوانی بودند که با تذکر منکراتی احسان علیخانی مواجه شدند.  وقتی احسان علیخانی جلوی صحنه منشوری در برنامه زنده ماه عسل را مى گیرد! "شما طلاق گرفتید محرم نیستید! فاصله بگیر تا برای من دردسر درست نکنی"

در بخشی از برنامه شب گذشته ماه عسل کودکی به نام پارسا که از اعضای موسسه راه اندازی شده توسط علی ۳۳ ساله و فرزند طلاق بود نمایش داده شد که برای آشتی کردن پدر و مادرش با یکدیگر دعا می‌کرد. در بخش اول این برنامه نسترن با احسان علیخانی به گفتگو نشست و به این موضوع اشاره کرد که در پنجم آذر ماه سال ۱۳۸۹ با محمد ازدواج کرد و ۶ مهر سال ۱۳۹۵ نیز تاریخ جدایی آن‌ها است و حاصل این ازدواج پسری به نام پارسا بوده است.

مهمان ماه عسل در ادامه به این موضوع اشاره کرد که در خانواده‌ای ۶ نفره زندگی می‌کرد و آخرین فرزند خانواده بود و پدرش فردی فرهنگی و بازنشسته بود.

نسترن با اشاره به مخالفت پدرش با ازدواج او و محمد گفت: پدرم صد درصد با ازدواج ما مخالف بود و می‌گفت:
سن کمی داری و باید درس بخوانی ضمن این که محمد شغل ندارد، خانه ندارد و حتی سربازی هم نرفته است، اما هیچ کدام از این دلایل برای من قانع کننده نبود. به هر حال با سختی و دعوای بسیاری پدرم را راضی کردم حتی برای فرار هم برنامه ریزی انجام دادم و بعد از این از خانه بیرون زدم به منزل خواهر محمد رفتم تا این که پدرم تماس گرفت و به من گفت که تو برگرد هر چه بخواهی من برایت انجام می‌دهم.

در ادامه ماه عسل امشب نسترن به این موضوع اشاره کرد که در نهایت یک شب شام همراه با پدر و مادرش بیرون رفتند و درباره این موضوع صحبت کردند.

نسترن همچنین اظهار کرد:
پس از این عقد کردیم محمد برای سربازی به ایلام رفت و پس از ۱۱ ماه عقد، ازدواج کردیم و در طبقه بالای منزل پدر و مادرم زندگی خود را آغاز کردیم و مدت سه سال در آن جا ساکن بودیم.

ماه عسل

ماه عسل

مهمان امشب ماه عسل در ادامه به این موضوع اشاره کرد که به‌مرور زمان متوجه خیانت‌های همسرش محمد شد و این موضوع باعث تبدیل شدن عشق او به نفرت شد. پیش از این که علیخانی از محمد همسر سابق نسترن برای حضور مقابل دوربین دعوت کند، تصاویری از دکتر گلزاری کارشناس روانشناسی برنامه پخش شد که در آن بر این نکته تأکید می‌کرد که احساسی و هیجانی رفتار کردن در بازگشت دو نفر به زندگی گذشته خود مانند همان احساس و هیجان درباره تصمیم گرفتن روی موضوع ازدواج است و این دو نفر باید به‌درستی فکر کنند چرا که حضور در یک زندگی آشفته دار بسیار بدتر از جدایی و طلاق است.

گلزاری همچنین، چنین پیشنهادی را ارائه کرد که بازگشت دو طرف به زندگی باید در صورتی باشد که رفتار شایسته و اصلاح شده‌ای صورت بگیرد و دو طرف شتاب‌زده برخورد نکنند و اگر واقعاً همدیگر را بخشیدند نزد مشاوره بروند و با انگیزه قوی پیمان مقدسی را برای ادامه زندگی با یکدیگر ببندند. در ادامه ماه عسل علیخانی از محمد برای حضور در برنامه دعوت کرد و پیش از این که محمد صحبت‌های خود را بیان کند همسر سابقش به این نکته اشاره کرد که پس از به دنیا آمدن پارسا روند خیانت‌های محمد بیشتر و بیشتر شد. محمد در ماه عسل امشب ضمن پذیرفتن کارهای اشتباهی که در زندگی خود انجام داده، تلاش کرد با همسر سابقش به گفتگو بپردازد و همچنین به پرسش‌های احسان علیخانی پاسخ داد تا شاید راه حلی در مورد بازگشت این دو نفر به زندگی مشترکشان ایجاد شود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir