تکلیف دادمه یافتن پخش خندوانه و دورهمی در تابستان مشخص شد
 طبق اعلام معرفی برنامه‌های شبکه نسیم، ویژه ایام تابستان، پخش برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» ادامه خواهد یافت.

معرفی برنامه های شبکه نسیم ویژه ایام تابستان:

  • - برنامه «خندوانه» از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳
  • - «دورهمی» روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۳
  • - «کودک شو» روزهای زوج ساعت ۲۱
  • - «ویتامین خ» هر روز ساعت ۲۰
  • - «نسیم دانش» روزهای زوج ساعت ۱۹ و پنجشنبه ساعت ۲۱

در جدول پخش طراحی‌شده تابستانی شبکه نسیم قرار دارند و طبق اعلام معرفی برنامه‌های شبکه نسیم، ویژه ایام تابستان، پخش برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» ادامه خواهد یافت.

- همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، ضبط مجموعه‌ جدید شبکه نسیم، به نام  «سفر در خانه» در خیابان امین حضور تهران کلید خورده است و به تازگی شهرزاد کمال‌زاده هم به این مجموعه ملحق شده است. این سریال برای پخش تابستانی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت اما هنوز زمان آن مشخص نشده است.

- همچنین برنامه «وقتشه» با موضوع ازدواج است که کامران تفتی در کنار کارشناسی دکتر نوری اجرای برنامه را عهده‌دار است. موضوع این برنامه درباره جوانانی است که قصد ازدواج دارند. جوانانی از رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال در این برنامه ثبت نام کرده‌اند که نامزد دارند و دچار مشکل هستند. طی پروسه‌ای در برنامه مشکلات آنها بررسی می‌شود و در آخر با هدایت کارشناس به نتیجه می‌رسند. در آنونس این برنامه کامران تفتی رو به دوربین به مخاطبان می­‌گوید: «قرار است با هم خاطره بسازیم؛ خاطره­‌های عاشقانه، حتما فیلم‌‌های عاشقانه زیاد دیدید اما این بار فرق می­‌کند و فرقش این است که شما می­‌توانید قهرمان داستان­‌های عاشقانه باشید.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir