از احساسات هیجانی فاطمه گودرزی به فوتبال تا علاقه اش به نوید محمدزاده
سیدعلی ضیاء به مناسبت تولد فاطمه گورزی، بازیگر سینما و تلویزیون، میزبان او در برنامه «فرمول یک» بود و با او به گفت‌وگو پرداخت.

 

فاطمه گودرزی در فرمول یک

فاطمه گودرزی که عصر امروز به مناسبت تولدش مهمان برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا شده بود، در ابتدای این گفت‌وگو اظهار کرد:
«به ورزش علاقه زیادی دارم. از جمله فوتبال، والیبال و کشتی... قدری شیطان هستم. مسی را دوست دارم. رونالدو را هم دوست دارم؛ هر دو در کنار هم به خاطر تلاش زیادشان، چون اعتقاد دارم آدم‌های درجه یک همیشه خیلی تلاش می‌کنند. وقتی مسی به ایران گل زد، در استادیوم بودم و ناراحت شدم که چرا تیم دقایق پایانی استوار ادامه ندادند وگرنه مسی که کارش گل زدن است.»

این بازیگر در پاسخ به این که از ۱۰ به خودش چه نمره ای می‌دهد، گفت:
«نمره عالی نخواهم داد. به خودم ۷ می‌دهم چون همیشه تلاشم را کرده‌ام. بعضی کارها هست که آدم بعد از اکرانشان تازه می‌فهمد چه اشتباهی کرده است.»

گودرزی و شکیبایی به جای تهرانی و فروتن

گودرزی ادامه داد:
«قرار بود در قرمز به جای هدیه تهرانی بازی کنم و نقش آقای فروتن را هم آقای شکیبایی ایفا کند. اما سر آقای شکیبایی شلوغ بود و نتوانست بیاید و رنج سنی فیلم پایین آمد. البته خوشحالم که دوستان خیلی خوب کار کردند.»


بازیگر اگر کار نکند فراموش می‌شود

او با بیان اینکه خیلی سال است به او نقش مادر را می‌دهند، یادآور شد:
«می‌خواهم این نقش‌ها را قبول نکنم اما می‌گویم حیف است. من بازیگرم و باید کار کنم. بازیگر بعد از مدتی که کار نکند فراموش می‌شود و وقتی فراموش شد، نابود می‌شود. بازیگران خوبی را می‌شناسم که بیکار مانده‌اند. ما بازیگران خوب چه خانم چه آقا چه در نسل قدیم و چه نسل جدید، کم نداریم اما گاهی دوستان گروه‌هایی تشکیل می‌دهند که فقط اعضای آن را سر کارهای مختلف می‌برند. این بد نیست اما کاش بدانند بازیگران دیگری هم هستند که عشق و زندگی‌شان بازیگری است.»


دوست داشتم نقش‌های گلاب آدینه را به من می‌دادند!

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیاء که چه نقش‌هایی را دوست داشته بازی کند اما به دیگران رسیده است، توضیح داد:
«دوست داشتم در سینما در فیلم «نرگس» بازی می‌کردم. در فیلم «اعتراض» آقای کیمیایی دوست داشتم نقشی که خانم فرهی بازی کرد بر عهده من می‌بود چون می‌دانستم از پس این نقش برمی‌آیم. نقشهایی که به خانم آدینه می‌دهند هم خیلی خوب است و نقش‌هایش را دوست دارم. او بازیگر توانا و قدرتمندی است و شاید این قدر که خوب بازی می‌کند، من چنین احساسی دارم و اگر به من پیشنهاد داده بودند اینقدر خوب از پسش برنمی آمدم.»

گودرزی درباره بازیگران جوان گفت:
«از بین آقایان نوید محمدزاده، صابر ابر و از بین خانم‌ها هم نگار جواهریان و ترانه علیدوستی را دوست دارم. اگر از بچه‌های من بپرسید می‌گویند که من در هیچ زمینه‌ای کم نمی‌گذارم و کم نمی‌آورم. در گذشته اینطور بود که کارهای مردانه می‌کردم، مثلا رادیو، جاروبرقی یا اتو اگر خراب می‌شد، باز می‌کردم و درستش می‌کردم اما حالا کمتر وقت این کارها را دارم.»

وقتی کیک تولد این هنرمند را به استودیو آوردند، گفت:
«دوستان مختلفی امسال برایم تولد گرفتند و من به پاس قدردانی از زحماتشان عکس‌های این تولدها را در صفحه‌ام گذاشتم. مردم فکر نکنند از خود راضی هستم.»

او قبل از بریدن کیک تولدش بیان کرد:
«امشب دعا می‌کنم همه مردممان آنقدر که لایقش هستند خوب زندگی کنند و شادی، حال خوب، جیب پر پول و احترام داشته باشند.»


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir