تاک شوی فانتزی جمشید مشایخی در فضایی مشابه انیمشین های والت دیزنی
 جمشید مشایخی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که در ماههای اخیر به خاطر اظهارات بی پرده اش درباره عزت‌الله انتظامی در کانون توجه قرار گرفته بود قصد مدیریت یک تاک شوی فانتزی در رسانه ملی را دارد.

یخچال با حضور جمشید مشایخی از سال آینده به روی آنتن می رود

این تاک شو «یخچال» نام دارد که بناست سال آینده روی آنتن برود. محمد پورقربانعلی تهیه‌کننده برنامه «یخچال» درباره کیفیت این تاک شو  گفت:
«یخچال» یک تاک شو فانتزی و تخیلی است که برای اولین بار در خاورمیانه به این شکل طراحی و ساخته شده است. این برنامه به صورت فصلی تولید و پخش خواهد شد. در حال حاضر در حال مذاکره برای تولید ۹۰ قسمت اول هستیم و احتمالا در سال آینده در فصل بهار یا تابستان بر روی آنتن خواهد رفت. در صحبت‌هایی که عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و استاد جمشید مشایخی که مدیریت این پروژه را بر عهده دارند انجام شد، ایشان حمایت خود را از پروژه اعلام کردند. در حال حاضر ما با معاونت سیما مرتضی میرباقری در ارتباط هستیم و هنوز مشخص نشده که این برنامه برای کدام شبکه تولید و پخش خواهد شد. اولین ۹۰ قسمت این برنامه برای فصل بهار یا تابستان از رسانه ملی پخش خواهد شد. طراح این کار خانم الهام قره‌خانی هستند که در آمریکا هم رجیستر شده‌اند و جزو افراد برجسته طراحی فانتزی در کشور ما هستند و تخصص ایشان نمایش عروسکی است. در کنار خانم قره‌خانی و تیم کارگردانی مهرتاش مهدوی هم حضور دارد که فارغ التحصیل نمایش عروسکی است. تمامی المان‌ها و فضاسازی‌های این برنامه با تحقیق و برای جذب مخاطب حداکثری انجام شده است.

 تاکنون تاک شوهای زیادی در تلویزیون داشتیم که با یک سطح متوسط اما مخاطبان خوبی را جذب کرده‌اند، فضای برنامه یخچال و طراحی دکور بسیار حجیم است و نمونه آن را در انیمیشن‌های والت دیزنی می‌توان دید. نمونه این طراحی دکور، طراحی آیتم‌ها و طراحی عروسک را فقط در کارهای دیزنی می‌توان دید. بعد از مشخص شدن شبکه و لوکیشن برنامه این طراحی‌ها به اجرا در خواهد آمد. اکنون در مراحل پیش تولید برنامه «یخچال» هستیم و طراحی دکور و آیتم‌ها در حال انجام است.

تهیه‌کننده «یخچال» در پایان ضمن معرفی عوامل و دست‌اندرکاران گفت:
این برنامه با نام «یخچال» در تلویزیون حضور خواهد داشت، این کار به مدیریت استاد مشایخی، طراحی الهام قره‌خانی و تیم کارگردانی شامل الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی  ساخته خواهد شد. «یخچال» توسط خبره‌ترین تیم فانتزی‌سازی در خاورمیانه تولید خواهد شد و قطعا برنامه‌ای خواهد بود که تا به حال نمونه آن را نداشتیم و مطمئن هستیم که مخاطبان خوبی را جذب خواهد کرد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: filmnetnews.com