پی گیری شجاعانه و تحسین برانگیز جواد خیابانی و رضا رشیدپور برای مشکل کانکس
جواد خیابانی و رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید با سخنانی جسورانه حمایت های خود از زلزله زدگان را ادامه دادند.

پی گیری تحسین برانگیز و جسورانه رضا رشیدپور و جواد خیابانی در برنامه حالا خورشید

چندی پیش خبری مبنی بر عدم اهدای کانکس به زلزله زدگانی که مستاجر بوده‌اند به گوش رسید. رضا رشیدپور با مسئول اصلی این امر تماس گرفت و از وی علت را جویا شد. این مقام مسئول در توضیحات خود گفت که به آنها وام  داده خواهد شد ولی رضا رشیدپور به این راحتی در مقابل چنین پاسخی کوتاه نیامد و گفت در این در این سرمای زمستان, آنها باید سرپناهی داشته باشند و به آنها علاوه بر وام باید کانکس هم اهدا شود. البته این گفتگو تا حدودی به درازا کشید ولی پاسخی قانع کننده از سوی این مقام مسئول به رضا رشیدپور داده نشد و رضا رشیدپور نیز مصرانه به حمایت از حقوق زلزله‌زدگان ادامه داد و در نهایت آخرین پاسخی که از ایشان پذیرفت آن بود که: به وی گفته‌اند این قانون مصوب را اجرا کن.

پس از این تماس تلفنی جواد خیابانی به عنوان مهمان در برنامه حاضر گردید.

جواد خیابانی در توضیحات خود گفت که:
تنها با ۴۰ میلیارد تومان می توان برای تک تک این خانوارها کانکس تهیه کرد و اگر یکی از مقامات دولتی مسئول پیگیری این جریان شود کانکس ها می توانند با قیمت کمتری تولید گردند و حتی هزینه کانکس ها از ۴۰ میلیارد به ۲۰ میلیارد کاهش یابد.

و در ادامه توضیح داد که:
متاسفانه اکثر افراد سرمایه دار آنچنان کمکی به زلزله زده ها نکرده اند ولی از تمامی مردمی که حتی با دست تنگ و نداری به مردم کمک کرده اند تقدیر و تشکر به عمل آورد وی ادامه داد که اگر حدود ۵۰ میلیون از ۸۰ میلیون ایرانی نفری ۱۰۰۰ تومان کمک نمایند ۵۰ میلیارد تومان پول برای کمک به زلزله زدگان فراهم می گردد که با این مقدار پول علاوه بر تهیه کانکس برای تمامی زلزله زدگان می توان مشکلات بیشتری را هم رفع و رجوع نمود.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ