توقف ساخت یک سریال تاریخی به دلیل مشکلات مالی
ساخت مجموعه‌ تلویزیونی « ازیادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، به دلیل مشکل بودجه مدتی است که متوقف شده است.

ساخت سریال از یادها رفته به علت مشکلات مالی متوقف شد

سیامک اطلسی ـ از بازیگران این مجموعه‌ تلویزیونی ـ با تایید خبر بالا، در توضیحاتی مطرح کرد:
این سریال پس از گذشت نیمه‌های تولید آن، به دلیل نبود بودجه متوقف شده است. حضور من و ایفای نقش در این سریال قرار بود آذر و یا دی ماه اتفاق بیفتد اما به دلیل همین مشکلات، به بهمن و اسفند ماه موکول شد.

آخرین خبر از سریال «از یادها رفته» به ادامه‌ی ساخت آن در شهرک سینمایی غزالی برمی‌گردد که آبان ماه اعلام شد؛ اینکه همزمان با آغاز فصل پاییز گروه سازندگان سریال «از یادها رفته» به شهرک سینمایی غزالی رفته‌اند و تصویربرداری این سریال در این شهرک ادامه دارد و کامران تفتی به عنوان تازه‌ترین بازیگر این سریال جلوی دوربین رفته است.

پیش از این بازیگرانی چون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفتند.

تصویربرداری سریال «از یادها رفته» از مرداد ماه آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۱۰ جلسه از تصویربرداری این سریال گذشته است و گروه سازنده سریال تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن‌های متفاوت انجام می‌شود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir