خداحافظی رشیدپور با تلویزیون ؟/ آغاز روزهای سخت رشیدپور
پخش «هفت»بعد از صحبت های حاتمی کیا متوقف شد.مسئولان صدا وسیما دستور بازنگری کامل در این برنامه را داده اند. صفحه رسمی«حالا خورشید»هم از پخش فصل آخر این برنامه خبر داده است.

اصابت ترکش سخنان حاتمی کیا بر پیکر رشیدپور, کار برنامه هفت را ساخت

بعد از صحبت های تند حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر همانطور که پیش بینی میشد ترکش های آن بر پیکر رضا رشید پور و برنامه "هفت" اصابت کرد و سبب خداحافظی رضا رشیدپور با تلویزیون و توقف «هفت» شد.

مسئولان صدا وسیما دستور بازنگری کامل در این برنامه را داده اند و صفحه رسمی«حالا خورشید»هم از پخش فصل آخر این برنامه خبر داده است. به نظر می رسد صحبت های ابراهیم حاتمی کیا در مراسم اختتامیه جشنواره فجر شوک بزرگی به برنامه های سینمایی از جمله هفت و رضا رشیدپور وارد کرده, شنیده می شود پخش هفتگی این برنامه تا اطلاع ثانوی منتفی است و به دستور مدیران سازمان صدا و سیما قرار است یک بازنگری کامل در ساختار این برنامه صورت بگیرد و رشیدپور دیگر مجری این برنامه نخواهد بود. همچنین اینستاگرام حالا خورشید روز گذشته از پخش فصل پایانی این برنامه صبحگاهی خبر داده و به نظر می رسد رضا رشیدپور بعد از جنجال اختتامیه جشنواره فجر روزهای سختی را در صدا و سیما خواهد داشت.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: کانال تلگرامی سینما دیلی