حذف ناگهانی یکی از سریال ها از جدول پخش ماه رمضان + واکنش مهدی سلطانی
مهدی سلطانی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پدر»، خبر از حذف این سریال از جدول پخش شبکه دو سیما در شب‌های ماه رمضان داد.

سریال تلویزیونی پدر بنا به دلایلی که به هیچ عنوان مربوط به گروه سازنده نمی شود از برنامه‌ی پخش ماه رمضان حذف شد!

مهدی سلطانی سروستانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حذف سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از جدول پخش شبکه دو سیما خبر داد.

سریال «پدر» قرار بود در شب‌های ماه رمضان از شبکه دو روی آنتن برود و پیش از این نیز خبر قطعی پخش آن منتشر شده بود. هنوز مشخص نشده سریالی جایگزین این مجموعه می‌شود یا خیر.

سلطانی در پست اینستاگرامی‌اش نوشته:

«سلام و عرض ادب. سریال تلویزیونی پدر بنا به دلایلی که به هیچ عنوان مربوط به گروه سازنده نمی شود از برنامه‌ی پخش ماه رمضان حذف شد. امیدوارم شرایطی فراهم بشه که بتوانم روزی با پخش این سریال در خدمت شما باشم. با پوزش از شما دوستان همراه برای اطلاع رسانی‌های قبلی، طبعا این بار با اطمینان صد‌در‌صد از پخش و نه وعده وعیدهای داده شده، اطلاع رسانی خواهم کرد.

پ‌ن: در پاسخ به عزیزانی که می‌پرسند چرا گستره‌ی فعالیت‌هایم را به تئاتر، سینما و سریال‌های رسانه‌ای محدود نمی‌کنم عرض کنم که دوست دارم در خدمت آن عزیزانی هم باشم که به هر دلیل شرایط رفتن به تئاتر، سینما و یا تهیه‌ی سی‌دی های رسانه ای را ندارند؛ مضاف بر اینکه گاهی کیفیت برخی از پیشنهاد‌های تلویزیونی از برخی پیشنهاد‌های ارائه شده توسط رسانه‌های دیگر بهتر است. مواظب خودتون باشید.»

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی مهدی سلطانی