این نقاشی ها «شکستنی است»، «با احتیاط حمل شود»!!
یک هنرمند نمایشگاهی از نقاشی‌های فیگوراتیو خود را با مفهوم تضاد، در گالری گلستان برگزار کرده است و...
;کیانا برومند درباره نخستین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان «بسته‌بندی» اظهار کرد: 10 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف و با تکنیک رنگ روغن و اُلد مستر و به سبک فیگوراتیو در معرض دید عموم قرار گرفته است.

او افزود: این نقاشی‌ها انتزاعی نیستند و با یک دستکاری در فضاهای شناخته شده، چیدمان تازه‌ای را به وجود آورده‌اند. این دستکاری‌ها به گونه‌ای بوده که مفهوم تضاد را به خوبی به نمایش بگذارد. فیگورها هر کدام در یک کارتن و جعبه قرار داده شده‌اند و عناوین آن‌ها هم از روی عبارت‌هایی که روی بسته‌بندی‌ها دیده می‌شود مثل «شکستنی است»، «با احتیاط حمل شود» و... انتخاب شده‌اند.


نمایشگاه «بسته‌بندی»

این هنرمند همچنین عنوان کرد: تضادها در نوع پوشش فیگورها و همین‌طور در اشیایی که در تابلوها وجود دارد نشان داده شده‌اند. مثلا در تاب که ماهیت حرکتی دارد در یک جعبه محصور شده یا فردی که لباس‌های فاخر به تن دارد در یک بسته‌بندی غیرمجلل جای داده شده است.



برومند ادامه داد: فیگورها نمونه بیرونی دارند و من آن‌ها را با تغییر در فضایی که می‌خواستم قرار دادم و پرتره‌ها را برای رسیدن به این فضا عوض کردم.

کیانا برومند متولد 1364 در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر از دانشگاه الزهراست. آثار او تاکنون در چند نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه «بسته‌بندی» از 31 مرداد تا 5 شهریور ماه در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
اشاره غیر مستقیم فرزاد حسنی به طلاقش در پاسخ به "چرا بعضی از ما فضولی می کنیم؟"
مریلا زارعی, حسن فتحی, کمال تبریزی و ...خالق "پدر سالار" را بدرقه کردند + تصاویر
پوستری که روزهای صبر را به صابر ابر گوشزد کرد+ عکس
کپل، نارنجی، دم باریک و...سی سال بعد چه شکلی شدند؟
شعری از سیمین بهبهانی که اوباما خواند + بازتاب جهانی مرگ سیمین