سرقت تابلو های خوشنویسی یک هنرمند!
روح‌الله دلخانی، هنرمند خوشنویس و نقاشی‌خط، 18 سال است که به‌صورت حرفه‌ای درزمینه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

روح‌الله دلخانی گفت: با وجود پیگیری‌های کلانتری اسلامشهر، اداره آگاهی و افسر بازپرس پرونده، هنوز دزد آثار خوشنویسی‌ام پیدا نشده است.

این هنرمند خوشنویس که برخی آثارش به‌تازگیه از کارگاهش به سرقت رفته است، در گفت‌وگویی درباره‌ی پیگیری‌های انجام‌شده در این مدت، اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های کلانتری اسلامشهر، اداره آگاهی و افسر بازپرس پرونده، هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم و سارق شناسایی نشده است.

او ادامه داد: برایم جای سوال است که چرا برای دومین‌بار کارگاه و آثار من مورد حمله‌ی سارقان قرار می‌گیرد. سال 89 نیز پیش از برگزاری نمایشگاهم در کشور آفریقای جنوبی، آثار و ابزار کارم دزدیده شدند، اما خوشبختانه سارق شناسایی و آثارم بازگردانده شد.

دلخانی همچنین بیان کرد: کارگاه من در جای خلوتی است و افراد کمی از این محل و کابرد آن به‌عنوان کارگاه اطلاع دارند، اما با این حال این سرقت انجام شده و 35 تابلوی خوشنویسی همراه شش اثر نقاشی‌خط من دزدیده شده‌اند. هنوز قیمت آثار به سرقت رفته کارشناسی نشده است. این آثار از کارهای جدیدم بودند و قرار بود در نمایشگاه تازه‌ام به نمایش گذاشته شوند.

روح‌الله دلخانی، هنرمند خوشنویس و نقاشی‌خط، 18 سال است که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کند. او تا کنون نمایشگاه‌هایی را در داخل و خارج از کشور برگزار و چند مقام هنری کسب کرده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir