نمایشگاه پوسترهای گرافیکی "خلیج فارس"
نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «خلیج همیشه فارس» کار گروهی از دانشجویان رشته گرافیک در نگارخانه اندیشه دایر شده است.

در این نمایشگاه 21 اثر گرافیکی و تایپو گرافی از هنرمندان گروه هنری پارس، با موضوع "روز ملی خیلج فارس" طراحی و در نگارخانه اندیشه به مدت هفت روز از 10 تا 17 اردیبهشت به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است این پوسترها در قطع 70×50 به منظور حمایت از نام و هویت خلیج فارس و پاسداری از میراث فرهنگی، معنوی، تمدن، تاریخ و تمامیت ارضی کشور پهناور ایران، که اقتدار نظام اسلامی کشور عزیزمان به شمار می¬رود، در سالروز اخراج پرتغالی ها از این منطقه برگزار می‌شود.

گفتنی است هنرمندان گروه هنری پارس؛ نگار اسدى، سهیلا اسماعیل¬خانلو، سرور اسکندرى، نسترن اسدی، مهسا امیرسرداری، فاطمه چگینى، الهه البرز، آرزو ترکمانى، فاطمه جراحى، مهدیه حقى، الهام دادمان¬نژاد، مریم رزاقى، حمیده زندیه، درسا عبادى، الناز عباسى، سحر کشت¬دار، فرزانه مهدی¬زاده، شکوه معصومى، لیلا مصطفى زاده، سیدمحمد آقاسیدعلى و سعید الله¬وردی، سال گذشته نیز نمایشگاه پوستری در حمایت از مردم غزه برپا کرد که مورد استقبال هنرمندان این رشته قرار گرفت.

خلیج تا ابد فارس سومین خلیج بزرگ جهان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ همواره نامش بر سر زبان‌ها بوده است و مردم تمام جهان آن را با نام خلیج فارس یا دریای پارس می‌شناسند.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه ازساعت 9 الی20 به فرهنگ سرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه، مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090  تماس حاصل نمایند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : مدیر روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 فرهنگسرای اندیشه