نمایشگاه چین, آمریکا, ایران!
"چین ، آمریکا ، ایران "، آثار مهدی فلاحیان در گالری ایده پارسی به نمایش داده می شود.

نمایشگاه آثار مهدی فلاحیان

"چین ، آمریکا ، ایران "، عنوان نمایشگاه آثار مهدی فلاحیان است که  از تاریخ 13 الی 17 آذرماه 1394 در گالری ایده پارسی برگزار می شود.

این نمایشگاه دومین نمایشگاه مهدی فلاحیان در ایران می باشد و در آن مناظری از چین ، ایران و آمریکا به نمایش گذاشته شده است. مهدی فلاحیان در آثار خود نگاهی نو به سبک امپرسیونیسم داشته و ازین رو به خلق آثاری متفاوت و تاثیر گذار می پردازد ،  که اغلب به دلیل داشتن بداعت هنری ، بیننده را مجذوب خود کرده و با استفاده درست از فضاهای رنگی باعث می شود تا مخاطب در مواجهه با این آثار فضای موجود در محیط واقعی خلق اثر را به خوبی درک نماید.


پوستر نمایشگاه مهدی فلاحیانپوستر نمایشگاه مهدی فلاحیان

مهدی فلاحیان متولد 1333 و استاد نقاشی مقیم آمریکا است ، او  عضو جامعه نقاشان ( Oil painter of America ) و جامعه ( Laguna plein air painter) می باشد . فلاحیان نمایشگاه های فراوانی در ایالت های  مختلف آمریکا داشته و کارگاه های آموزشی فراوانی با نقاشان بزرگ آمریکا از جمله ( Matt Smith, Charles Sovek, John Budicin, George Stricklen and Ron Rancher ,kvin Mc pherson)  گذرانده است و جوایز متعددی درجشنواره ها و مسابقات بین المللی کسب نموده ، که آخرین آن RayMar Fine Art Competition در سال 2008 می باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : گالری ایده پارسی