با یک عکس برنده سفر به باکو شوید! + جزئیات مسابقه
اگر به عکاسی علاقمند هستید و می توانید عکس های زیبایی بگیرید در مسابقه عکاسی الی گشت شرکت کنید تا برنده سفر به باکو شوید!

مسابقه عکاسی الی گشت برای سفر به باکو

مسابقه ی های عکاسی زیادی تاکنون برگزار شده ولی این یکی با بقیه فرق می کند!؟ دلیل آن جوایز نفیس و خلاقیت در این مسابقه است.

هر ایده ای با موضوع سفر و گردشگری میتواند برنده باشد ، شما نیز می توانید از لحظه لحظه ی سفرتون بهترین عکس ها را شکار کنید و برای ما بفرستید.
نکته ای که تو این مسابقه اهمیت ویژه ای دارد، خاص بودن عکسهای ارسالی هست. اما چطور میتوان عکسهای متفاوتی ساخت!؟

شما با نصب اپلیکیشن های متفاوت روی گوشی خود همچون prisma (یکی از پرطرفدارترین برنامه های ویرایش عکس در دنیا که حال و هوای عکس شما را متحول کرده و آن ها را بسیار شبیه به یک اثر هنری می کند) و… ، می توانید فیلترها و افکت های جذابی روی عکسهای خود اعمال کنید و شانس برنده شدنتان را افزایش دهید.

جایزه ویژه مسابقه ی عکاسی الی گشت، سفر به شهر دیدنی باکو است که به بهترین و تاثیر گذار ترین عکس ارسالی تعلق خواهد گرفت.

فراموش نکنید که همه شرکت کنندگان شانس برنده شدن دارند.

شرایط شرکت در مسابقه:

۱)تصویر افکت گذاری شده را در اینستاگرام خود با هشتگ eligasht# به اشتراک گذارید. در حین بارگزاری عکس حتما پیج الی گشت را تگ کنید.

۲)در پایین عکس به اشتراک گذاری شده در اینستاگرام، پیج الی گشت به آدرس @eligashtco را منشن کنید و یا در صورت قفل بودن صفحه ی خود (private بودن)، عکس را به direct ارسال فرمایید.

۳)شرکت کنندگان باید خالق و یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشند.
 
نحوه انتخاب برنده:‌

پس از پایان مدت مسابقه، داوران تصاویر برتر را انتخاب می کنند. انتخاب تصاویر با توجه به بکارگیری فیلترهای متنوع و جذابیت عکس های ارسالی صورت می پذیرد.
عکس های راه یافته به مرحله نهایی در صفحه اینستاگرام الی گشت به نمایش گذاشته می شوند و هر عکسی که بتواند در مدت زمان ۴۸ ساعت، بیشترین لایک را به خود اختصاص دهد، به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

مهلت ارسال عکس تا عید سعید قربان می باشد و برنده در روز عید سعید غدیر خم مشخص خواهد شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : eligasht.com