لعل خاموش سوم : آثاری متفاوت در زمینه نقاشیخط و خوشنویسی
"لعل خاموش سوم " در گالری ایده پارسی برگزار می گردد.

نمایشگاه گروهی لعل خاموش سوم...

سومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه های لعل خاموش روز جمعه 21 مهرماه 1396 در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد . در این نمایشگاه 14 اثر جدید از هنرمندان معاصر در زمینه نقاشیخط ارائه میگردد.

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از :
محیا طلوع کیان ، پیمان پیروی ، رضا تقی پور  ، مرتضی شمیسا ، الهام اسماعیلی ، امیرحسین جباری ، امیرحسین فراهانی ، هانی شرار ، روح اله حسین زاده ، فرناز جهان بین ، امیر کبیرنژاد ، مهناز جبری ، وحید ولی محمدی ، پیمان ایروانی و گردآوری مجموعه توسط امیرحسین جباری انجام شده است.

لعل خاموش مجموعه نمایشگاه هایی است که گالری ایده پارسی از سال 1393 آن را پایه گذاری کرده است . هدف از برگزاری این مجموعه نمایشگاه ها ارائه آثار در زمینه خوشنویسی و نقاشیخط بود .  در سال 1394 اولین نمایشگاه در زمینه خوشنویسی سنتی با آثاری از اساتید  و پیشکسوتان و دومین آن در در زمینه نقاشیخط با حضور اساتید و معرفی هنرمندان خلاق و صاحب سبک برگزار گردید .

نمایشگاه لعل خاموش سوم

نمایشگاه لعل خاموش سوم


افتتاحیه این نمایشگاه با حضور اساتید بنام خوشنویسی و نقاشیخط  برگزار خواهد شد و در حاشیه این افتتاحیه کارگاه نقاشیخط برگزار میگردد. لعل خاموش سوم روز جمعه21 مهرماه 1396 ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا روز 26 مهرماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

گشایش: جمعه 21 مهرماه 1396  ساعت 16  تا 20
ادامه نمایشگاه تا 26 مهرماه هر روز از ساعت 17 تا 20
تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط ، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸، گالری ایده پارسی

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: persianideagallery.com