شبکه ایرانی جام جم برنامه ای به نام اینجا ایران است را پخش می کند، در این برنامه که به عنوان یک جنگ مفرح شبانه معرفی شده است، ده مجری از جمله اقبال واحدی، محمد سلوکی...

شبکه ایرانی جام جم برنامه ای به نام اینجا ایران است را پخش می کند، در این برنامه که به عنوان یک جنگ مفرح شبانه معرفی شده است، ده مجری از جمله اقبال واحدی، محمد سلوکی ، حسین رفیعی، عبدالرضا امیراحمدی،محمد مطلب، در استودیو حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.
در برنامه دیشب یکی از مهمان ها در عین بی توجهی مجریان چنین میگوید: خدا رحمت کند پدرش گوگوش رو اسمش ...بود!
پس از این جمله، واکنش مجریان و مسئولان برنامه این گونه بود که، دو مجری خندیدند و پس از آن تصاویر المپیک که در ایران زمان شاه برگزار شد را نشان دادند.
مدیران شبکه جام جم در معرفی این شبکه عنوان کرده بودند: این برنامه را با محوریت کشور عزیزمان ایران، آداب و رسوم و سنن اقوام مختلف ایرانی و مطالب متنوع و مختلف فرهنگی و هنری متناسب با اوقات فراغت شبانه ی بینندگان آماده سازی و پخش می شود .
این برنامه هر شب به جز دوشنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران و ساعت ۲۰:۰۰ به وقت اروپای مرکزی به مدت ۹۰ دقیقه و در روز بعد از کانال آسیا و آمریکا باز پخش می شود. تهیه کنندگان این برنامه سیدعبدالرحیم غفوریان، سیداقبال واحدی ، حمیدرضا نهضت و علی جیحونیان هستند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: eghtesadeiranonline.com

مطالب جالب دیگر:
فایده داشتن اندکی اضافه وزن!!
پسری که در 24سالگی یک پروفسور شد! + عکس
اولین مصاحبه جنجالی زن شاکی از مجری مشهور تلویزیون