خودروهای اسپرت این روزها به مرور در حال جان گرفتن هستند و تقریبا به مرور جوانان به سمت این خودروها در حرکت اند از این رو خودروهای اسپرت در آینده جایگاه بزرگتری خواهند داشت....
خودروهای اسپرت این روزها به مرور در حال جان گرفتن هستند و تقریبا به مرور جوانان به سمت این خودروها در حرکت اند از این رو خودروهای اسپرت در آینده جایگاه بزرگتری خواهند داشت.
کارخانه های خودروسازی که این روزها نمونه کارهایی برای جوانان می سازند به دنبال آن هستند تا در آینده ای نه چندان دور بازار خودروهای جوانان را به دست گرفته و بهره کافی را از آن بدست آورند. این شرکت ها هم اکنون طرح های مختلفی را ارائه کرده اند.


فیات یکی از شرکت هایی است که با خودروی فیات 500 امرروزه بازار خوبی را برای خود به وجود آورده است اما قصد دارد در آینده بیشتر در میان شرکت های بزرگ به حساب آید از این رو طرح های مختلفی را برای آینده دارد.



"جوشا شرکلیف" طراحی است که به تازگی خودروی "پرایم" را برای فیات کشیده است. این خودرو دارای یک صندلی بوده ولی فضای کافی برای حمل بار در آن تهیه شده است و خودروی به حساب می آید که کاربردش تنها برای جوانان است.

این خودرو تمامی امکانات مانند فرمان و سیستم کنترل اتوماتیک را در اختیار خواهد داشت. بدنه آن از مواد بسیار سبک بوده و قسمت راننده تماما با شیشه پوشیده شده است به طوری که دیدی کامل روی محیط اطراف خواهد داشت.

این خودرو با انرژی های پاک کار کرده و توانایی آن را دارد تا در چند ساعت به سرعت شارژ شود. هنوز از نظر مکانیکی و قدرتی که این خودرو خواهد داشت صحبتی نشده است اما می تواند به عنوان یک خودروی مسابقه ای نیز از آن استفاده کرد.




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
2 عکس از الناز شاکردوست که کمتر دیده اید
پیدا شدن یک پدر و پسر پس از 40 سال در جنگل!! + عکس
5 واقعیت جالب درمورد دلار
عکس: عادت احسان علیخانی از کودکی تا بحال!
جراحی بزرگ کردن بینی و کم پشت کردن ابرو!! + عکس