طراحی خودرو یکی از مهمترین قسمت های ساخت و تولید آن است. اگر خودرویی چهره خوب نداشته باشد در بازار شکست خورده و نمی تواند هزینه های تولیدش را به کارخانه برگرداند....
طراحی خودرو یکی از مهمترین قسمت های ساخت و تولید آن است. اگر خودرویی چهره خوب نداشته باشد در بازار شکست خورده و نمی تواند هزینه های تولیدش را به کارخانه برگرداند از این رو کارخانه های خودروسازی توجه خاصی به این قسمت دارند.
 لانه پرندگان از جمله شگفتی های دنیای پرندگان است و همیشه دقت و نظم آن ها را تحسین می کنیم. ساخت خانه های مستحکم با استفاده از چند شاخه می تواند ایده ای بسیار جالب برای طراحانی باشد که قصد تولید یک خودروی منحصر به فرد را دارند.

"سنگوو لی" طراح کره ای است که از ایده خانه پرندگان برای ساخت یک خودروی فولکس واگن استفاده کرده است. مدل "اوپتیسم" که در حد طرح باقی مانده است از این ایده استفاده کرده و به عنوان یک نمونه هنری در دنیای خودروها شناخته می شود.

در این خودرو رشته هایی از آلیاژ از ابتدایی بدنه تا انتهای آن کشیده شده است. این آلیاژها سبک بوده و میتوانند تعادل خودرورا در سرعت های بالا حفظ کنند همچنین بخشی از ایمنی بدنه نیز به آن ها بستگی دارد.



این خودرو فضای کفای برای دوسرنشین داشته و در دسته خودروهای اسپرت قرار گرفته است. طرح و ایده به مرحله نهایی رسیده است اما احتمالا کار ساخت این خودرو برای سال های آینده و پس از 2020 موکول خواهد شد.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
علاقه شدید الناز شاکردوست به کله پاچه! +عکس
زندگی عجیب 5 انسان بعد از سکته مغزی +عکس
بال هایت را کجا گذاشتی؟؟؟
جدیدترین عکس های شکیرا و پسرش
معلم جوانی که دانش آموزانش را اجبار به رابطه نامشروع می کرد + عکس