آلودگی یکی از مسائل مهمی است که باید هنگام خرید خودرو به آن توجه داشت. خودروها این روزها آلودگی بسیاری ایجاد می کنند که انسان ها را اذیت کرده....
آلودگی یکی از مسائل مهمی است که باید هنگام خرید خودرو به آن توجه داشت. خودروها این روزها آلودگی بسیاری ایجاد می کنند که انسان ها را اذیت کرده و سلامت آن ها را تهدید می کند.
برای آنکه خودروهای امروزی بیشترین خریدار را داشته باشند باید آلودگی کمتری نیز تولید کنند. این مسئله بیشتر در کشورهایی مانند چین یا هند که آلودگی بسیاری دارند مورد توجه قرار می گیرد.

"لنا ناب" به تازگی ایده ای بسیار جالب را برای شرکت مرسدس بنز آماده کرده است که می تواند مشکل آلودگی را در دنیا برطرف کند. این خودرو طرحی مفهومی است که بیشتر در کشورهای مانند چین یا هند و یا هر کشوری که مشکل آلودگی دارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خودروی "پیورلایت" طرحی است که فضای تجملی و راحت یک خودروی4 سرنشینه را دارد همچنین قدرت این خودرو برای تبدیل شدن به یک مدل پرسرعت و مسابقه ای کافی است. البته مهمترین قسمت آن نحوه حرکت کردنش است.

خوردوی مفهومی مرسدس بنز از سیستم مغناطیسی برای حرکت استفاده می کند و این بدین معنی است که هیچ نوع آلودگی از این خودرو خارج نمی شود. سیستم مغناطیسی به این خودرو اجازه می دهد تا در آسمان معلق باشد و دیگر چاله های خیابان نیز شما را اذیت نمی کند.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
علاقه شدید الناز شاکردوست به کله پاچه! +عکس
زندگی عجیب 5 انسان بعد از سکته مغزی +عکس
جدیدترین عکس های شکیرا و پسرش
تجاوزهای اجباری به دختران نوجوان در جنگ دوم جهانی + عکس
معلم جوانی که دانش آموزانش را اجبار به رابطه نامشروع می کرد + عکس