خودرو همیشه وسیله حمل و نقل بوده است و هیچگاه به عنوان ملحلی برای زندکی به آن نگاه نشده است. اما در آبنده و با وجود مشکلات مسکن احتمالی خودروها باید قابلیت خانه شدن را داشته باشند.....
خودرو همیشه وسیله حمل و نقل بوده است و هیچگاه به عنوان ملحلی برای زندکی به آن نگاه نشده است. اما در آبنده و با وجود مشکلات مسکن احتمالی خودروها باید قابلیت خانه شدن را داشته باشند.
 جمعیت دنیا هر روز در حال افزایش است و این باعث شده است که فضای مخصوص هر انسان به شدت کاهش پیدا کند از این رو پیدا کردن خانه با افزایش بیشتر جمعیت و رسیدن به سال های 2030 یا 2040 بسیار سخت خواهد بود.

"جکس چاو" طراحی است که به تازگی برای مشکل فضای پارک خودرو و کمبود مسکن مدلی تلفیقی را ارائه کرده است که می تواند کمبود مسکن را با زندگی درخودرویی کامپکت (کوچک) جبران کند به طوری که تنها خانواده ها نیاز به خرید یک خودرو داشته باشند.

این خودرو که "infinitlar" نام دارد یک خودروی حلقه ای شکل است که می تواند بنا به شرایط موجود و مورد نیاز شما تغییر پیدا کرده و از یک خودروی ساده به محلی برای زندگی تبدیل شود. زیرا فضای داخل این خودرو بسیار جادار طراحی شده است.

این خودرو دارای امکانات مختلفی است و می تواند به اتاق بازی کودک یا حتی یک اتاق پذیرایی تبدیل شود ولی تنها مشکل آن می تواند نبود سرویس بهداشتی باشد که این خود یکی از نقاط ضعف این طرح به حساب می آید. دیگر نکته باتری این خودرو است که می تواند انرژی روزانه 24 ساعته را تامین کند.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
جدیدترین عکس از دختر کیم کارداشیان!!
تصمیم جالب خواهر مایکل جکسون و همسر میلیاردرش + عکس
14 واقعيت جالب درباره «آنجلينا جولی» كه كمتر شنيده ايد!!
10 چیزی که آرزو داریم روزی اختراع شود!
زنی که از پوست صورتش کسب درامد می کند !! + عکس