شرکتی که اغلب آن را به خاطر شاسی‌بلند‌های سخت‌جان و اسپرت‌های جوان‌پسند می‌شناسند،‌ حالا دست به ساخت یک هاچ‌‌بک جمع و جور شهری زده است. خودرویی که احتمالاً بیشتر باب میل خانم‌ها از آب درآمده است...
شرکتی که اغلب آن را به خاطر شاسی‌بلند‌های سخت‌جان و اسپرت‌های جوان‌پسند می‌شناسند،‌ حالا دست به ساخت یک هاچ‌‌بک جمع و جور شهری زده است. خودرویی که احتمالاً بیشتر باب میل خانم‌ها از آب درآمده است.
 نسل جدید Micra با ویرایش ویژه آماده فروش شده است. خودرویی که به نسبت برادر قدیمی‌تر خود، کمی به‌روزتر و زیباتر طراحی شده است.

نیسان موتورز ژاپن در نسخه 2014 تمام تلاش خود را کرده است که بتواند بازار رقبای سرشناس اروپایی خود مانند فولکس‌واگن و آئودی آلمان را به دست بیاورد. البته رقیبی هم‌چون فورد آمریکا نیز او را سایه به سایه تعقیب می‌کند.
میکرای جدید هنوز هم با همان قد و قواره کوچک تولید شده است. اما این‌بار به لطف استفاده از رنگ‌بندی‌های فانتزی‌، حال و هوای دیگری به خود گرفته است.

برای این خودرو از یک موتور 1198 سی‌سی کوچک 3 سیلندر در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود مصرف سوخت این ها‌چ‌بک زیبا در هر 100 کیلومتر تنها 4.1 لیتر است. مشتری این خودرو می‌تواند از بین جعبه‌دنده‌های 5 سرعته دستی و CVT تمام اتوماتیک یکی را انتخاب کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: eghtesadeiranonline.com


مطالب جالب دیگر:
رکورد شکستن بیشترین تعداد گردو با پیشانی!! + عکس
gps و gprs چه شباهت یا تفاوتی دارند؟!
این سرباز معتاد و لاغر کیست؟! + عکس
عاقبت شیرین کاری احمقانه یک دانش آموز!! + عکس
عکس منتخب روز / بازار دست فروش ها در اخرین روزهای سال