پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد...
پژو ۲۰۰۸ که یک خودروی شاسی بلند است حدود ۳ سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است. قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.
برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالن‌های موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالب‌های خودرو باید تولید شوند. در حال حاضر پژو ۲۰۰۸ در بازارهای جهانی حدود ۱۸ هزار دلار عرضه می‌شود.



طبق برآوردها قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز بالای ۹۰ میلیون تومان خواهد بود. ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایه‌گذاری کند.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : alef.ir



مطالب جالب دیگر:
عکس جدید الناز شاکردوست و دوستش نازنین!
چهره ترسناک یک پسر شیطان پرست!! + عکس
جزئیاتی خواندنی درمورد خودروهای بدون راننده ساخت گوگل! + عکس
عکس هایی از ظاهر جدید و متفاوت بنیامین بهادری!!
زندگی پیچیده پسری که روزی 100بار تشنج می کند!! + عکس