مدل جدید مرسدس، کوپهS63 AMGجدیدترین خودرو رویایی در سری مدل‌های AMG مرسدس بنز است. خطوط هیجان‌انگیز زیربنای طراحی این مدل دودرب را تشکیل می‌دهند. طراحی سلطه‌گر و اسپرت آن در کنار دینامیک...
مدل جدید مرسدس، کوپهS63 AMGجدیدترین خودرو رویایی در سری مدل‌های AMG مرسدس بنز است. خطوط هیجان‌انگیز زیربنای طراحی این مدل دودرب را تشکیل می‌دهند. طراحی سلطه‌گر و اسپرت آن در کنار دینامیک بالای رانندگی، ساختار سبک وزن و بلندپروازانه و بهره‌وری پیشگامانه آن را به خودرویی منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.
با روی کار آمدنS63 AMGکوپه سریS هم با گزینه عملکردگرای AMG 4MATIC تمام چرخ محرک آشنا می‌شود.

به‌کارگیری موتور AMG 5/5لیتری، V8و مجهز به بای‌توربو به عنوان قدرتمندترین عضو ازخانواده‌ موتورهای BlueDIRECT در این مدل اطمینان کامل از عملکردی برتر را به ارمغان دارد. این موتور585 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌مترگشتاور تولید می‌کند. در حالی که مصرف سوخت آن به میزان قابل ملاحظه‌ای کم است. هر مدل از یک موتور که به‌طور اختصاصی مونتاژ شده و امضای تکنسین مربوطه را به همراه دارد بهره‌مند می‌شود.

 
موتور V8 بای توربو به یک جعبه دنده 7 سرعته اسپرت MCT با تعویض دنده سریع جفت می‌شود که به‌طور انحصاری در AMG استفاده می‌شود. شتاب بالا و دینامیک نقاط قوت این جعبه دنده هستند. 3 حالت برای تعویض دنده پیشنهاد می‌شود: حالت C یا کارایی کنترل شده، S اسپرت و M تعویض دنده دستی.

 

سیستم استارت/استاپ اکو به‌صورت استاندارد روی مدل قرار گرفته است و سیستم AMG 4MATIC تمام چرخ محرک به عنوان یک گزینه اختیاری درنظرگرفته شده است. همچنین سیستم تعلیق "کنترل مجیک بدنه” در جهت لذت و آسایش بیشتر در هنگام رانندگی با S63 AMG به‌کارگرفته شده است.
 
مرسدس‌بنز S63 AMG کوپه آخرین مدلی است که از اجرای نظام‌مند استراتژی عملکرد سبک AMG بهره‌مند می‌شود. ساختار سبک، وزن کل را 65 کیلوگرم کاهش داده است و این در حالی است کهS63 AMG عملکرد بهتری از مدل قبل ارائه می‌کند و از تجهیزات استاندارد گران‌قیمت‌تری سود می‌جوید. استفاده از باتری یون لیتیومی سبک، چرخ‌های آلیاژ سبک AMG و سیستم ترمز ترکیبی عملکرد بالا به کاهش هر چه بیشتر وزن کمک کرده است. علاوه براین،کل پوسته بیرونی و قسمت جلویی بدنه از آلومینیوم ساخته شده‌اند. این میزان کاهش وزن دینامیک را ارتقا داده و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. در نتیجه نسبت قدرت به وزن 41/3 کیلوگرم بر اسب بخار است، شتاب‌گیری صفرتاصد کیلومتربرساعت بسته به نوع مدل 9/3 تا 3/4  ثانیه به طول می‌انجامد و بیشینه سرعت 250 کیلومتربرساعت است.

 
عملکرد اسپرت و هیجان‌انگیز یا آرام و محتاط بسته به حال و هوای راننده قابل انتخاب است؛ حتی آوای خروجی اگزوز هم گزینه‌های متفاوتی ارائه می‌کند. هنگامی که جعبه دنده در حالت C است زبانه‌های خودکار اگزوز بسته باقی می‌مانند و موتورهشت سیلندر صدایی یکنواخت تولید می‌کند. برخلاف آن در حالت S و M زبانه‌های اگزوز خودبه‌خود باز و بسته می‌شوند و صدایی درخور سواری با یک خودرو AMG تولید می‌کنند.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir


مطالب جالب دیگر:
مانکن 25 ساله آفریقایی که جذاب ترین زن در سال 2014 شد!! + عکس
بیماری ترسناک یک دختر: دختری که بدون صورت بدنیا آمده بود!! + عکس
هواپیمایی که توریست ها برای دیدنش به ایران می آیند! + عکس
عکس های خانوادگی لاله و ستاره اسکندری
باور می کنید این زن زیبا بخاطر استرس این شکلی شود!! + عکس