اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای رفتن به کارواش یا شست و شوی ماشین ندارند، محصول جدید نیسان می تواند برای شما مفید باشد...
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای رفتن به کارواش یا شست و شوی ماشین ندارند، محصول جدید نیسان می تواند برای شما مفید باشد.
کمپانی نیسان در حال آزمایشات نهایی بر روی خودرویی است که بدنه آن هیچ گونه آلودگی یا کثیفی را به خود نمی گیرد و صاحبان خودرو دیگر نیازی به کارواش یا شستشوی ماشین ندارند.
مقامات کمپانی نیسان اعلام کرده اند که این خودرو مراحل نهایی خود را طی می کند و به همین دلیل ترجیح می دهیم تا پایان ساخت این خودرو و رونمایی از آن به تشریح ساخت یا از زمان عرضه آن سخنی گفته نشود.


این فناوری و تکنولوژی جدید بر خودرو مدل  Nissan Note آزمایش خواهد داشت.
نیسان نوت با طراحی آئرودینامیک، پنجره های جلویی مشبک، سقف شیب دار توانسته نوآوری قابل توجهی را در عرضه محصولات نیسان به وجود آورد.
مقامات نیسان اعلام کرده اند که این تکنولوژی جدید در حال حاضر تنها بر یک مدل این خودرو آزمایش خواهد شد نه تمامی مدل های نیسان.
ویدئو و تصاویر منتشر شده حکایت از موفقیت این پروژه در مراحل اولیه دارد. در تصویر زیر، یکی دیگر از محصولات خودروسازی نیسان در همان شرایط را می بینید که گل و لای را به خود جذب کرده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این خودرو زمانی که مانند همیشه و به سبک معمولی ساخته می شد (تصویر سمت راست) گل و لای را بر سطح خود جذب و آنها را نشان می دهد اما محصول جدید نیسان (تصویر سمت چپ) نه تنها هیچ گونه آلودگی را به خود جذب نمی کند بلکه همیشه تمیز و عاری از هر گونه آلودگی به نظر می رسد.













گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com

مطالب جالب دیگر:
زیباترین پلیس زن راهنمایی رانندگی در چین!! + عکس
5 سرویس شگفت‌انگیز گوگل!
بازیگر خوش چهره ایرانی در نقش یک خواننده هالیوودی!! + عکس
عکاسی خلاقانه و جالب با چشم اندازهای ابری!!
باور می کنید با داشتن استرس این همه بیماری می گیرید!!