با اتومبیل زیبای بی ام و X4 آشنا شوید! عکس
در گزارشی کوتاه به بررسی اتومبیل بی ام و bmw X4 می پردازیم که دچار تغییراتی شده و با قدرت و سرعت بیشتری عرضه شده است.

مشخصات بی ام و X4

تمامی خودرو‌های بی ام و bmw دیر یا زود تحت ارتقای بخش اسپرت این شرکت‌، اِم پاور Mpower قرار می‌گیرند؛ حال نوبت به X4 رسیده است. برای اطلاع از جزئیات این خودرو با ما همراه باشید.

 بی‌ام‌و X4، برادر کوچکتر X6، با پیشرانه‌های  ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو به بازار عرضه شده بود. حال برای عاشقان قدرت، مدل تقویت شده توسط ام پاور در دسترس است. بی‌ام‌و X4 M40i توانایی تولید ۳۵۵ اسب بخار نیرو و ۳۴۳ پوند فوت گشتاور را دارد.

این خودرو که بر پایه‌ی X4 xDrive35i ساخته شده است، وزنی برابر ۱۹۲۰ کیلوگرم دارد که علی‌رغم افزایش قدرت، کاهش وزن را نیز تجربه کرده باشد. این تغییرات باعث شده است تا X4 M40i به تنها ۴.۷ ثانیه زمان احتیاج داشته باشد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.


اتومبیل بی ام و X4  bmw

اتومبیل بی ام و X4  bmw

 

 افزایش ۵۵ اسب بخاری تنها تغییر صورت گرفته نیست. گیربکس ۸ سرعته این خودرو تحت بهبود‌های اِم پاور قرار گرفته و هم‌چنین عملکرد سیستم چهارچرخ محرک XDrive نیز ارتقاء یافته است. ترمز‌های خودرو نیز برای شرایط کاری سنگین‌تر آماده شده‌اند.


عکس اتومبیل بی ام و X4  bmw

عکس اتومبیل بی ام و X4  bmw

 

رینگ‌های ۱۹ اینچی به همراه لاستیک‌های چهار فصل پنچررو به صورت استاندارد همراه خودرو عرضه می‌شوند.

اما قابلیت سفارش رینگ‌های ۲۰ اینچی به همراه لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپرت، وجود دارد. خروجی‌های اگزوز کرومی مشکی از دیگر تغییرات صورت گرفته بر X4 است. رنگ آبی متالیک نشان داده شده در تصویر نیز خاص مدل M40i خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این خودرو چیست؟


گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: zoomit.ir