قیمت و مشخصات ماشین زیبای لیفان 820 + عکس
ماشین لیفان 820 وارد ایران شده است و با ظاهر زیبایش می تواند به فروش زیادی دست یابد. با جزئیات و قیمت این ماشین بیشتر آشنا خوهید شد.

قیمت لیفان 820

قیمت لیفان 820 خودروی جدید و لوکس 2400 ‌سی‌سی چینی در ایران مشخص شد. سواری لوکس چینی لیفان ۸۲۰ در ایران توسط کرمان موتور با قیمت ۸۲ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این اولین خودروی بالای ۲۰۰۰‌سی‌سی چینی در ایران است. همراه زومیت باشید.

قیمت لیفان ۸۲۰ که قرار است توسط کرمان موتور به عنوان اولین خودروی بالای ۲۰۰۰ سی‌سی چینی در ایران مشخص شد. لیفان ۸۲۰ قرار است در ایران با قیمت ۸۲ میلیون تومان به فروش برسد.


ظاهر ماشین لیفان ۸۲۰

ظاهر ماشین لیفان ۸۲۰

 

این خودروی چینی پیشرانه‌ای  به ظرفیت ۲۴۰۰ سی‌سی، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. لیفان ۸۲۰ از گیربکس یا جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته برخوردار بهره می‌برد. حداکثر قدرت خروجی این خودرو ۱۵۸ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ دور در دقیقه است.

لیفان ۸۲۰ طول ۴۸۶۵، عرض ۱۸۳۵ و ارتفاع ۱۴۸۰ میلی‌متر دارد. این خودروی سواری دارای نهایت سرعت ۱۸۰ کیومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت ترکیبی‌اش‌ ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.


نمای داخلی لیفان 820

نمای داخلی لیفان 820

 

لیفان ۸۲۰ قرار است از پایان فروردین در خیابان‌های ایران تردد داشته باشد. این خودروی چینی لوکس‌ترین سواری شرکت لیفان به شمار می‌رود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: zoomit.ir