قیمت خودروی شاسی بلند پژو 2008 توسط ایران خودرو مشخص شد
براساس اعلام ایران خودرو خودروی پژو 2008 با قیمتی بین 75 تا 95 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

قیمت خودرو پژو 2008

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد.
هاشم یکه‌زارع افزود: پیش فروش سه محصول جدید پژو 2008، تندرپلاس و دناپلاس در روز پنج شنبه اول تیر ماه برای شماره کد ملی زوج و شنبه سوم تیر ماه برای شماره کد ملی فرد خواهد بود.

وی با بیان این که هر کد ملی فقط قادر به ثبت نام یک دستگاه خواهد بود، اظهار کرد: امکانی در سامانه فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد تا تمام مشتریان از فرصت یکسان برخوردار باشند؛ ضمن اينكه این ثبت نام فاقد امکان صلح است.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این که مبلغ پیش پرداخت برای محصول پژو2008 مبلغ60 میلیون تومان است، یادآور شد: نرخ سود مشارکت در این طرح 15درصد و نرخ سود انصراف نیز 12درصد است.

وی گفت: متقاضیان برای اطلاع بیشتر ازجزئیات ثبت نام می‌توانند به سایت www.ikco.ir مراجعه کنند.

*****

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودرو جدید پژو ۲۰۰۸ در دیماه سال‌جاری خبر داد و گفت: این خودرو توسط شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) تولید شده و قیمت آن بر اساس نوع گیربکس و دیگر آپشن‌های خودرو، بین ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان متغیر است.

مصطفی خان کرمی در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو در تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای ایران خودرو سال پرباری بوده و این کارخانه از همان فروردین ماه با قدرت وارد عرصه رقابت شده است.

وی ادامه داد: امسال شرایط فروش محصولات ایران خودرو متنوع و فراتر از انتظار بازار است؛ بطوری که دیگر خودروسازها هم سعی می‌کنند، شرایط فروش خود را با ایران خودرو تطبیق دهند.

وی با اشاره به تولید خودرو ۵۰۸ اظهار کرد: در نظر داریم این خودرو را وارد بازار کرده و محک بزنیم، این خودرو رقیب محصولات سوناتا، کیا اسپورتیج، تویوتا کمری است و مطمئناً قیمت آن مناسب با کیفیتش خواهد بود.


قیمت خودروی پژو 2008 بین 75 - 95 میلیون تومان

قیمت خودروی پژو 2008

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه دیگر محصولات جدید را از سال ۱۳۹۶ به بازار عرضه می‌کنیم، عنوان کرد: با شرکت رنو شراکتمان همچنان ادامه دارد و سال گذشته خودرو رنو کپچر را تولید و روانه بازار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد، از آذرماه هم مدل ۲۰۱۷ این خودرو وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال، ۳۰۰۰ دستگاه رنو کپچر عرضه ‌شود. همچنین در حال پیگیری ساخت سه خودرو مشترک با شرکت رنو هستیم که در آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص ارایه خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری ایران خودرو با سوزوکی ژاپن، اظهار کرد: پیش از این در تولید خودروهای کیزاشی و ویتارا با شرکت سوزوکی شراکت می‌کردیم که خودروی ویتارا جدید را عرضه خواهیم کرد و بر اساس نظرسنجی‌ها، این خودرو نظر بازار را به خود جلب می کند.

خان کرمی ادامه داد: این خودرو در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل وارد بازار شده و قیمت آن بر اساس آپشن های خودرو بین ۹۳ تا ۱۱۰ میلیون تومان متغیر است.

وی در خصوص فروش خودروی اچ ۳۰ کراس، محصول مشترک شرکت دانگ فنگ چین با پژو، گفت: این خودرو را خرداد ماه ثبت نام کرده‌ایم. این خودرو به قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نمایشگاه تبریز به فروش می‌رسد که ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از محصولات ایران خودرو هایما است، گفت: به دنبال این هستیم که ایرادات جزئی این خودرو را رفع کرده و وارد بازار کنیم، قدرت محصول جدید هایما ارتقا یافته و محصولی مطلوب روانه بازار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرفروش ترین محصول ایران خودرو چه چیزی است؟ اظهار کرد: فروش محصولات بر اساس شرایط فروش و میزان تولید آن متغیر است، به عنوان مثال با اجرای طرحی توانستیم تنها در طول چند روز ۱۵ هزار خودروی ۲۰۶ تیپ دو به فروش برسانیم.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir