با 90 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟
اگر قصد خرید خودرو با قیمت حدود 90 میلیون تومان را دارید می توانید از بین گزینه های زیر یکی را انتخاب کرده و خریداری نمائید.

خودرو های 90 میلیون در بازار خودرو

در این مقاله هدف؛ انتخاب آگاهانه خودرو است و آن‌هم خودرویی متناسب با 90 میلیون. اگر دنبال خرید خودرو باکیفیت و قیمت مناسب هستید، این مقاله برای شما نوشته‌شده است.

هیوندای ولستر: برخلاف اینکه ولستر یکی از خودروهای برتر هیوندای به شمار می‌­رود، اما نظر منتقدان درباره این خودرو متفاوت است. این خودروی کوپه سه ­دره، دارای یک درب سمت راننده و یک درب سمت سرنشین جلو و دیگری سمت سرنشین در قسمت عقب می‌­باشد. هیوندای ولستر بیشتر به خاطر قیمت مناسب و امکانات خوب استاندارد و اسپرتش تحسین می­‌شود. مدل 2013 فول وارداتی آن را می­توانید با 90 میلیون در بازار بیابید.

هیوندای آزرا: ​اولین نسل خودروی Azera موجود در ایران در سال ۲۰۰۶ تولید شد، که دارای اتاقی جادار و قیمتی مناسب می‌باشد. این خودرو در دو تیپ­ GLS و Limited ارائه‌شده است. هر دو تیپ این خودرو­ دارای موتور V۶ و دیفرانسیل جلو هستند. آزرا 2008 فول وارداتی گزینه دیگری است که می­توانید به لیست خود اضافه نمایید.

کیا سراتو: خودروی سراتو یک خودرو پنج‌نفره در قسمت خودروهای کامپکت است. این خودرو از موتور چهار سیلندر و مشخصات متعدد ایمنی برخوردار است. این خودرو در مدل‌های سدان، هاچبک چهار درب و کوپه به فروش می‌رسد. رقبای این خودرو شامل هوندا سیویک و تویوتا کرولا می‌باشند. سراتو ، خودرویی است که هر خریداری را وسوسه می­نماید و شما می­توانید با 90 میلیون مدل 2000 شرکتی و تولید 2013 آن را خریداری نمایید.

کیا اسپورتیج: این خودرو یکی از نمونه‌های خوب خودروهای شاسی‌بلند جمع‌وجور در کشور ماست. طراحی زیبا، عملکرد خوب و مصرف سوخت مناسب، از ویژگی‌های این خودروی کره‌ای محسوب می‌شود. این خودرو ازنظر ظاهری، بازطراحی و بر زیبایی و تجهیزات آن افزوده‌شده است.

خودروی اسپورتیج، با شاسی ­بلندهایی چون هیوندا سانتافه و نیسان مورانو رقابت می‌کند. اسپورتیج جزو شاسی بلندهایی است که دارای طرفداران پروپاقرصی در بازار بوده و اگر دنبال شاسی‌بلندی خوب در محدوده قیمتی 90 میلیون هستید فول وارداتی تولید 2010 می­تواند گزینه خوبی باشد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir