بهترین خودرو های ایران خودرو برای خرید و فروش کدامند؟ عکس
قصد داریم به بررسی میزان سهولت خرید و فروش خودرو های ایران خودرو بپردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

خوش فروش ترین خودرو های ایران خودرو

 شرکت ایران خودرو یکی از دو مونتاژکار بزرگ ایران است که در تاریخ 12 مهر 1341 توسط برادران خیامی افتتاح شد و پس از گذشت چند سال از تولید مینی بوس بنز اقدام به تولید پیکان کرد.

این شرکت اکنون سالهاست که نمایندگی محصولات پژو و سوزوکی را در ایران دارد ، همچنین به مونتاژ محصولات کمپانی های کم سابقه و بدنام چینی هایما و دانگ فنگ نیز اشتغال دارد!

محصولات برند ملی این شرکت غالباً از طراحی خودروهای دیگر الهام گرفته اند و بعضا با تغییراتی در حد چراغ و سپر با تفاوت قیمتی میلیونی خواهان زیادی دارند و افراد بسیاری هم از ماه ها و سال ها قبل برای این خودروها ثبت نام می کنند!

این شرکت خودرویی ایران که تیراژ تولید بسیار بالایی نیز دارد، در آمار کسب شده در سال 1391، در حدود 169 هزار خودرو تولید و روانه بازار نموده که البته به دلیل ورود رقبا، مخصوصاً رقبای چینی در بازه قیمتی، چندین سال است که روند کاهشی در تولیدات خود دارد.

یکی دیگر از عواملی که شاید ضربه زیادی به نام این شرکت زده مشکلات مربوط به خدمات پس از فروش و نمایندگی هاست که بعضا با نارضایتی مشتریان همراه است.

اگر ازنظر فروش، ایران خودرو را بررسی کنیم، می بینیم که بازه قیمتی 15 الی 90 میلیونی را به خوبی از آن خود کرده است. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، اگر بخواهیم سادگی معامله شدن این خودرو را در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم بررسی کنیم، می‌توانیم تصمیم گیری خرید را، بر اساس درصد خوش فروشی این محصولات آگانه تر اتخاذ کنیم.

در جدول زیر، مدل‌های پرفروش این خودروها از اعداد 1 الی 10 شماره‌گذاری شده‌اند. به صورتی که عدد 1 نشان‌دهنده سخت فروش ترین و عدد 10 نشان‌دهنده راحت فروش بودن آن‌هاست:

 

میزان سهولت خرید  و فروش خودرو های ایران خودرو

میزان سهولت خرید  و فروش خودرو های ایران خودرو




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir