توضیحاتی درباره قیمت پژو 2008
شایعاتی درباره قیمت پژو 2008 مطرح شده است که گفته می شود قیمت پژو 2008 حدود 120 میلیون تومان خواهد بود, اما این شایعات واقعیت دارد؟

قیمت پژو 2008 چقدر خواهد بود؟

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص رقم پیش‌فروش خودرو پژو ۲۰۰۸ و نیز ارقام متفاوتی که در ارتباط با قیمت بالای تمام شده این خودرو مطرح می‌شود توضیح داد.

محسن صالحی نیا با تاکید بر اینکه ارقامی که در ارتباط با رقم تمام شده پژو ۲۰۰۸ اعلام می‌شود، تاکنون به صورت رسمی تایید نشده است اظهار کرد: رقم مورد تایید بر اساس ضوابطی است که شرکت ایران خودرو و سایر شرکت‌ها ملزم به رعایت آن هستند.

وی در پاسخ به اینکه صحبت‌های مختلفی قبل از آغاز پیش‌فروش این خودرو در ارتباط با قیمت آن مطرح شده بود که به نظر می‌رسید در نهایت با قیمت پایین‌تر از ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گیرد، گفت: بنده به شخصه نمی‌دانم که این صحبت‌ها از کدام منبع مطرح می‌شود و تاکنون استنادی برای قیمت این خودرو وجود ندارد چرا که به صورت رسمی هیچ رقمی اعلام نشده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اگر مرجعی به صورت رسمی قیمت این خودرو را اعلام کرده به ما اطلاع دهید تا پیگیری‌های لازم انجام شود اما تا جایی که اطلاع داریم درخصوص قیمت این خودرو رقم نهایی و رسمی اعلام نشده است.

او در پاسخ به اینکه آیا پیش‌پرداخت اولیه ۶۰ میلیون تومانی به منزله قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی این خودرو نیست؟ تصریح کرد: خیر. پرداخت این میزان پیش‌پرداخت به منزله مشخص شدن قیمت خودرو نیست و قیمت رسمی با هماهنگی مراجع ذی‌ربط و مسئول پس از شرایط پیش‌فروش اعلام می‌شود.

قرار بر این بود خط تولید پژو ۲۰۰۸ اسفندماه سال گذشته رونمایی شود اما در نهایت خط تولید اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو تحت عنوان پژو ۲۰۰۸ اوایل اردیبهشت ماه سال جاری کارش را آغاز کرد.

پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸ از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز و رقم پیش‌پرداخت اولیه ۶۰ میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شد. طبق صحبت‌های مختلفی که قبل از پیش‌فروش این خودرو به صورت غیر رسمی مطرح بود، به نظر می‌رسید که قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸ کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود که در نهایت با توجه به قیمت ۶۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir