ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۸ را اعلام کرد: 99 میلیون تومان
قیمت نهایی خودرو پژو ۲۰۸ اعلام شد و براساس اعلام ایران خودرو, پژو ۲۰۸, 99 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۸ را اعلام کرد

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازدید چهار ساعته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بخش‌های مختلف خطوط مونتاژ خودروی شرکت ایران‌خودرو و دفاع یکه‌زارع از افزایش قیمت پژو ۲۰۸ خبر داد و گفت: طبق اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت نهایی پژو ۲۰۸ در زمان تحویل ۹۹ میلیون تومان خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا تصریح کرد: سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از مدیرعامل ایران‌خودرو این بود که چرا قیمت پژو ۲۰۸ پس از ثبت‌نام افزایش داده شده که یکه‌زارع پاسخ داد زمانی که قیمت اولیه این خودرو را اعلام کردیم قیمت دلار ۲۷۰۰ تومان بود اما  قیمت دلار هم‌اکنون ۳۷۰۰ تومان است.

وی افزود: بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت هر دستگاه پژوی ۲۰۸ با دلار ۳۷۰۰ تومان حدود ۹۹ میلیون تومان است و با همین قیمت خودروهای ثبت‌نام شده به مشتریان تحویل داده می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیرعامل ایران‌خودرو تاکید کرد که این مطلب را در همان روزی که قیمت اولیه پژو ۲۰۸ را حدود ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد، بیان کرده و تاکید کرد که  متاسفانه این بخش سخنانش از سوی رسانه‌ها انعکاس نیافته است.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو توسط ایران‌خودرو نیز خبر داد و گفت: با توضیحاتی که یکه‌زارع داد مشخص شد ایران‌خودرو در آینده نزدیک ۲۰ درصد کل تولیدات خود را به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی صادر خواهد کرد.

حسینی‌کیا اضافه کرد: همچنین امروز از خطوط روباتیک ایران‌خودرو بازدید کردیم. البته طبق توضیحات مدیرعامل ایران‌خودرو به دلیل روباتیک شدن برخی خطوط تولید ایران‌خودرو هیچ کارگری تعدیل نشده است اما هیچ جایگزینی برای کارگران بازنشسته نداشته‌اند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir