نشانه های پنچر شدن لاستیک خودرو در زمان رانندگی
اگر در زمان رانندگی لاستیک ماشین شما پنچر شود چه نشانه هایی دارد که شما متوجه شوید

نشانه های پنچر شدن تایر اتومبیل در حین رانندگی

پنچر شدن تایر یا همان لاستیک اتومبیل در حین رانندگی از اتفاقاتی بوده که برای هر راننده ممکن است پیش بیاید و ایمنی سرنشینان خودرو را با خطر مواجه کند، پس لازم است که قبل از وقوع خطر نشانه‌های آن را بشناسید.

منحرف شدن خودرو به چپ و راست

اگر در هنگام رانندگی متوجه این موضوع گردیدید که خودرو شما به شدت به سمت راست یا چپ منحرف می شود این خبر از پنچر شدن وسیله نقلیه شماست با حفظ خونسردی فرمان اتومبیل را محکم نگه داشته و آرام آرام خودرو خود را به کنار جاده منتقل نمایید.

سخت شدن رانندگی

اگر متوجه شدید که فرمان اتومبیل شما سفت شده است و چرخش دشوار شده است این نیز از نشانه های پنچر شدن می باشد شما باید با حفظ خونسردی آرام آرام با کنترل دقیق وسیله نقلیه خودرا به سمت خاکی جاده منتقل کنید.

لغزیدن خودرو به چپ و راست

ممکن است بعد از پنچر شدن کم کم باد لاستیک خودرو شما خالی شود و این امر باعث لغزش خودرو می شود و بهترین کار انتقال به موقع خودرو به کنار جاده می باشد.

لرزیدن لاستیک

لرزیدن لاستیک یکی دیگر از نشانه های پنچری وسیله نقلیه می باشد و عام ترین نشانه در پنچری همین نشانه می باشد و لاستیک های خودرو لرزیده و فرمان نیز اندکی انحراف و تکان پیدا می کند که با در دست گرفتن محکم فرمان به کنترل بهتر وسیله نقلیه خود اقدام نمایید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir