10 ویژگی یک راننده با شخصیت
رانندگی کردن نیاز به رعایت قوانین و اصولی دارد که اگر شخصی آنها را رعایت کند یک راننده باشخصیت خواهد بود.

ویژگی های رانندگان با شخصیت

شخصیت هر فرد در تمامی ابعاد زندگی نمود پیدا می‌کند، افراد با شخصیت نه تنها در محیط خانه و محل‌کار دارای شرافت و بزرگی هستند، بلکه در پشت فرمان هم متمایز هستند. در ادامه با ما همراه باشید و با ۱۰ ویژگی آنها آشنا شوید.

۱. راهنما می‌زنند

آن قدر این کار را تکرار کرده‌اند، که دیگر تبدیل به عادت شده. آنها علاوه بر تغییر مسیر، برای تغییر لاین هم از راهنما استفاده ‌می‌کنند و هیچ‌وقت فورا تغییر مسیر نمی‌دهند.

۲. بوق نمی‌زنند

از بوق برای حال و احوال پرسی و ابراز عصبانیت استفاده نمی‌کنند، از این وسیله فقط در شرایط اضطراری، جهت آگاه‌ سازی رانندگان و عابرین بهره می‌برند. (تنها دلیلی که بوق ساخته شد).

۳. وسایل ضروری دارند

وسایل ایمنی و ضروری را همیشه در خودرویشان همراه دارند. از جک و لاستیک زاپاس و کپسول آتش‌نشانی گرفته تا مواد خوراکی.

۴. فاصله‌ می‌گیرند

با اینکه دست فرمان خوبی دارند، ولی با احتیاط رانندگی می‌کنند. آنها فاصله‌ی مجاز با خودروی جلویی را رعایت می‌کنند و برایشان اهمیتی ندارد که بقیه در مورد دست فرمانش چه فکری می‌کنند.

۵. حق تقدم را رعایت می‌کنند

کامل می‌ایستند تا عابرین پیاده عبور کنند. وقتی چراغ قرمز می‌شود با فاصله از خط‌کشی عابر‌پیاده توقف می‌کنند. آنها برای سایر رانندگان احترام قائل می‌شوند.

۶. غیرمجاز نمی‌رانند

می‌دانند رعایت سرعت مجاز باعث آسایش خودشان می‌شود. با خیال راحت و بی‌دغدغه می‌رانند و از لایی کشیدن در خیابان‌ها متنفرند.

۷. نور بالا نمی‌زنند

عادت استفاده از نور بالا را کشته‌اند. از نوربالا فقط برای آگاه‌سازی و در جاده‌های تاریک (با رعایت فاصله‌ طولی خودروی مقابل) استفاده می‌کنند. از پرژکتورهای عقب و جلو فقط در شرایط مه گرفتگی بهره می‌برند.

۸. عاشق تمیزی هستند

همان‌طور که به سر و وضع خودشان می‌رساند، به خودرویشان هم اهمیت می‌دهند. قسمت‌های فنی را به صورت دوره‌ای، بررسی و سرویس می‌کنند و ماشینشان همیشه برق می‌زند! هیچ زباله‌ای به فضای شهر و جاده پرتاب نمی‌کنند، چون محیط‌زیست را دوست دارند.

۹. منظم هستند

از قبل برای مسیرشان برنامه‌ریزی می‌کنند و اگر در ترافیک قرار بگیرند دستپاچه نمی‌شوند. با باک خالی نمی‌رانند و هیچ زمانی با دبه‌ی خالی در کنار جاده نمی‌مانند!

۱۰. مسئولیت پذیر هستند

اگر جریمه شوند، خطای خودشان را می‌پذیرند و با پلیس وارد چانی زنی نمی‌شوند. آنها متعهد هستند تا رفتارهای نادرست خود را شناسایی کنند و هرگز انجام ندهند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: dande6.com